08:41|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 18 فروردین 1395 - 03:38
کد خبر: 3056

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت راه و شهرسازی آذربایجان غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت راه و شهرسازی آذربایجان غربی در سال جدید است.

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت راه و شهرسازی آذربایجان غربی

داریوش نصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از اهمیت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام راهسازی در استان خبر داد و اظهار داشت: امسال اتمام پروژه‌های راهسازی که بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند به اتمام خواهند رسید.

وی با بیان اینکه امیال تلاش می‌شود پروژه‌های راهسازی نیمه‌تمام به اتمام برسند، تصریح کرد: اعتبار نیز به پروژه‌های راهسازی نیمه‌تمام تخصیص می‌یابد و پس از اتمام این پروژه‌ها شاهد آغاز پروژ‌ه‌های جدید راهسازی در آذربایجان غربی خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه سال گذشته بخش عمده‌ای از طلب پیمانکاران پرداخت شه است، اذعان داشت: در اجرای پروژه‌های راهسازی علاوه بر تسریع در روند اجرا، به کیفیت اجرای پروژه‌ها نیز توجه جدی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه علاوه بر توسعه راه‌ها، توجه به حفظ و نگهداری آنها نیز مد نظر قرار دارد، اعلام کرد: از رکود درآوردن پروژه‌های راهسازی نیمه‌تمام نیز در سال جدید مورد تائید و توجه قرار دارد.

نصر با بیان اینکه امسال تلاش می‌شود نقاط حادثه‌خیز نیز رفع شوند، از اصلاح 14 نقطه حادثه‌خیز در روزهای پایانی امسال خبر داد و اظهار داشت: اصلاح نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی هر چه بیشتر محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی مد نظر قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه ایجاد تعهدات جدید در حوزه راهسازی را امسال نخواهیم داشت، اعلام کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار دارد و امسال پروژه جدید راهسازی را در صورت عدم ضرورت، آغاز نخواهیم کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید