14:28|سه شنبه, اردیبهشت 18 ,1403
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1394 - 15:42
کد خبر: 2826

سرمربی ثامن‌الحجج: از ستاره‌های ارومیه ترسی نداریم

سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج گفت: بدون توجه به نام بازیکنان تیم شهرداری ارومیه، فقط برای برد به میدان می‌رویم.

سرمربی ثامن‌الحجج: از ستاره‌های ارومیه ترسی نداریم

جبار قوچان‌نژاد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: در ترکیب تیم والیبال شهرداری ارومیه بازیکنان صاحب نامی چون سعید معروف، میلاد عبادی پور، آرش کشاورزی، عبدالرضا علیزاده و... وجود دارد، همانند دیگر مسابقات لیگ برتر بدون توجه به نام این بازیکنان با قدرت مقابل‌شان ظاهر خواهیم شد.

وی گفت: در این دیدار ارائه والیبال حرفه‌ای و سطح بالا بیش از نتیجه برایمان اهمیت دارد و همه تلاشمان را برای رسیدن به این هدف به کار خواهیم گرفت.

قوچان نژاد ادامه داد: این احتمال وجود داشت که از بازی با ارومیه انصراف دهیم اما در این رقابت پر قدرت حاضر خواهیم شد و فردا مشهد را به مقصد این شهر ترک می‌کنیم.

وی افزود: یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل را در پیش داریم چون ارومیه‌ای‌ها به دنبال آن هستند تا با کسب عنوان سومی لیگ را به پایان برسانند از طرفی هم در خانه‌شان مقابل چشمان 6 هزار تماشاگر درصدد رسیدن به برد هستند.

سرمربی تیم والیبال ثامن‌الحجج گفت: خوشبختانه شرایط آمادگی بازیکنان تیم در حد مطلوبی است و برای ارائه بازی خوب و تماشاگر پسند آماده هستند، البته امین علوی قطر پاسور تیم از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده است و حضورش در بازی این هفته در هاله ای از ابهام است.

رقابت رده بندی لیگ برتر والیبال دوشنبه 24 اسفند در سالن غدیر ارومیه میان تیم‌های ثامن‌الحجج و شهرداری ارومیه برگزار می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید