10:28|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1394 - 11:51
کد خبر: 2824

حذف 17 نقطه حادثه خيز در سطح استان

مدير كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي گفت: ايمن سازي جاده ها و خط كشي راهها را تحت تاثير اعتبارات قرار نداده ايم 

حذف 17 نقطه حادثه خيز در سطح استان

اريوش نصر درجلسه ستاد اجرايي خدمات سفراستان كه با حضور تقي كهوريان معاون امور عمراني استانداري آذربايجان غربي و ديگر اعضاء ستاد اجرايي برگزار شده بود گفت : اداره كل راه و شهرسازي استان در جهت حفظ سلامت مسافران ، افزايش ايمني و كاهش تصادفات جاده اي در ايام نوروز ، ايمن سازي وخط كشي راهها را تحت تاثير اعتبارات قرار نداده است .

وي اظهار كرد :يك نقطه پرحادثه در محدوده حوزهاي استحفاظي 17 شهرستان استان با هماهنگي پليس راه و نيروي انتظامي شناسايي شده بود كه از هفته گذشته عمليات راهداري آغاز شده و تا پايان 25 اسفند ماه نيز به اتمام خواهد رسيد .

مدير كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي از خط كشي 1300 كيلومتر راه شرياني در استان خبر داد و افزود: عمليات اجرايي خط كشي روزانه 200 كيلومتر با اولويت ورودي استان و تمامي شهرستانها و نيز راههاي اصلي و فرعي استان تا حداكثر 28 اسفند ماه به اتمام مي رسد .

وي با ابراز خرسندي از جذب 2 هزار تن قير رايگان به اداره كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي گفت: اداره كل راه و شهرسازي براي اولين بار سطح استان موفق شد با همكاري روساي شهرستانها ، پيمانكاران و كارخانه هاي آُسفالت استان و شهرستانها بدون هزينه نسبت به ريزش برداري ، چاله پركني و آسفالت ريزي با استفاده از قير رايگان و آسفالت سرد در سطح استان و شهرستانها اقدام نمايد .

داريوش نصر افزود : عمليات راهداري با حضور 700 نفر پرسنل راهداري و با استمرار اكيپ هاي 67 گانه راهداري از 25 اسفند ماه تا 15 فروردين ماه حضور مستمر خواهند داشت.

مدير كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي اظهار كرد: تهيه و توزيع بروشور با اطلاعات كامل از محل راهدارخانه ها ، تهيه و توزيع كتابچه مسافت راهها و نصب بنرهاي خوش آمدگويي تهيه و توزيع بروشور سامانه 141 ، تهيه و توزيع بروشور شهروند محوري به مسافران از جمله اقداماتي است كه در طرح راهداري نوروزي گنجانده شده است .

وي همچنين از تامين روشنايي جاده شهيد كلانتري اروميه نيز خبر داد و افزود : تيم راهداري و ايمني را موظف شده اند تا با تامين اعتبار و پرداخت 100 ميليون به پيمانكار مربوطه و همكاري اداره برق تا پايان سالجاري نسبت به روشنايي 5 كيلومتر از جاده شهيد كلانتري اقدام نمايند تا در نوروز امسال شاهد هيچگونه حادثه اي در اين محور نباشيم

منبع:راه و شهرسازي

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید