09:47|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1394 - 15:37
کد خبر: 2799

سالگرد تاسیس کانون های مساجد در ارومیه برگزار شد

مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالگرد تاسیس کانون های مساجد صبح امروز(۲۰ اسفند) با حضور اعضای کانون های مساجد در شهرستان ارومیه برگزار شد.

سالگرد تاسیس کانون های مساجد در ارومیه برگزار شد

به گزارش  باریش نیوز ، حجت الاسلام اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی صبح امروز(20 اسفند) دراین مراسم که در سالن آمفی تئاتر خانه مطبوعات برگزار شد، گفت: کانون های فرهنگی و هنری در مساجد نهادینه شدند و شجره طیبه مساجد بعد از 23 سال اکنون به نهال قدرتمندی تبدیل شده است.

 

وی، با بیان اینکه خوشبختانه کانون های مساجد در استان به خوبی پیشرفت کردند، افزود: در حال حاضر بیش از 900 کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان ارومیه فعال هستند که در تلاشیم تا کانون ها را در مناطق مرزی و روستایی نیز گسترش دهیم.

 

حجت الاسلام بیگی خاطر نشان کرد: امسال آذربایجان غربی بیش از تعداد سهمیه ای که از سوی ستاد عالی در نظر گرفته شده بود کانون تاسیس کرده که این موضوع خود نشان دهنده رغبت و علاقه جوانان ما برای حضور در مساجد است.

 

این مسئول، با بیان اینکه مدیران کانون های مساجد مشکلات زیادی را در کانون ها متحمل می شوند، ادامه داد: مدیران کانون ها با هزینه های اندک برنامه های بسیار خوب و اثر بخشی را در مساجد برگزار می کنند که جا دارد از این عزیران تقدیر و تشکر شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد اذربایجان غربی تصریح کرد: امیدواریم روزی برسد که تمامی مساجد استان دارای کانون فرهنگی و هنری باشند تا برنامه های فرهنگی و هنری در جای جای استان اجرا شده و جوانان را هر چه بیشتر با فرهنگ مسجد آشنا کنیم.

 

گفتنی است، بیش از 21 هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در کشور فعالیت دارند.

شبستان

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید