08:14|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1394 - 10:59
کد خبر: 2787

راه اهن مراغه_اروميه به پيشرفت 90 درصدي رسيد

فرماندار نقده گفت: پیشرفت راه‌آهن مراغه به ارومیه در حوزه شهرستان نقده 90 درصد است.

 

راه اهن مراغه_اروميه به پيشرفت 90 درصدي رسيد

مرتضی فرامرزی عصر امروز در بازدید از عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن نقده بازدید کرد و اظهار داشت: عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن شهرستان نقده روند رو به رشدی را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه 23 کیلومتر از راه‌آهن مراغه به ارومیه در حوزه شهرستان نقده قرار دارد، خواستار تسریع و اتمام عملیات اجرایی این پروژه شد و افزود: با آغاز فصل کاری باید شاهد تسریع روند اجرای این پروژه باشیم.

فرماندار نقده بر توسعه زیرساخت‌های ارتباطی تاکید کرد و اذعان داشت: راه یکی از مولفه‌های مهم و اساسی توسعه در هر منطقه است و بدون توسعه زیرساختهای ارتباطی پیشرفت و توسعه را در منطقه شاهد نخواهیم بود.

این مسئول با بیان اینکه تا کنون 15 کیلومتر از ریل‌های راه‌آهن مراغه به ارومیه در حوزه شهرستان نقده اجرایی شده است، تصریح کرد: هشت کیلومتر باقی مانده از این پروژه در شهرستان نقده نیز سال آینده به اتمام می‌رسد.

فرامرزی با اشاره به پیشرفت فیزیکی این پروژه در شهرستان نقده، ادامه داد: راه‌آهن مراغه به ارومیه در حوزه شهرستان نقده از 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد اتمام این پروژه باشیم.

فرماندار نقده بر اهمیت اجرای این پروژه و اتمام آن اشاره کرد و اظهار داشت: با ایجاد راه‌آهن زمینه حمل و نقل مسافر و بار در این شهرستان فراهم خواهد شد و علاوه بر این شاهد توسعه روزافزون شهر خواهیم بود.

منبع:فارس

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید