13:40|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 19 اسفند 1394 - 18:43
کد خبر: 2782

طرح نظارت بر جایگاه های سوخت

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی از اجرای طرح نوروزی نظارت بر نازل‌های سوخت در آذربایجان غربی خبر داد

طرح نظارت بر جایگاه های سوخت

منصور جلایر از ارومیه ؛ اظهار داشت: اداره کل استاندارد آذربایجان غربی در راستای انجام وظایف نظارتی خود، از نازل‌های سوخت بازرسی و نظارت دارد و در این خصوص تمام نازل‌های سوخت استان مورد بازرسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نازل‌های سوخت باید از نظر شاخصه‌های مشخص شده استاندارد باشند، تصریح کرد: در صورتی که هر یک از نازل‌های سوخت فاقد استانداردهای تعریف شده باشد، تذکرات لازم به صاحبان جایگاه‌های سوخت جهت رفع مشکل ارائه می‌شود.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال از 9 هزار و 38 نازل سوخت مایع در استان آذربایجان غربی بازدید و بازرسی به عمل آمده است، افزود: در این خصوص 8 هزار و 964 نازل سوخت مایع استان با استانداردهای لازم منطبق بودند.

وی  با بیان اینکه مابقی نازل‌های سوخت مایع فاقد استانداردهای لازم بودند، ادامه داد: این میزان، کمتر از یک درصد نازل‌های سوخت استان را شامل می‌شود که به صاحبان جایگاه‌ها جهت رفع مشکل این نازل‌ها هشدار داده شده است.

جلایر با بیان اینکه این بازرسی‌ها در ایام نوروز بیشتر از سایر ایام مورد توجه قرار دارد، ادامه داد: طرح اداره استاندارد در بازرسی از نازل‌های سوخت و تطابق آنها با استانداردهای لازم در ایام نوروز آغاز شده است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی اعلام کرد: بر این اساس از تمام نازلهای سوخت بازرسی و نازلهای مشکل دار اعلام و لازم است در بازرسی بعدی، صاحبان جایگاه‌ها نواقص و ایرادات نازلها را رفع کنند.

منبع :خبرنگاران جوان

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید