15:19|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 18 اسفند 1394 - 23:30
کد خبر: 2769

کاهش بار ترافیکی از هسته مرکزی شهر ارومیه

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه از کاهش بار ترافیکی از هسته مرکزی شهر ارومیه خبر داد.

کاهش بار ترافیکی از هسته مرکزی شهر ارومیه

علی خلیل‌وند عصر امروز در جلسه شورای ترافیک شهر ارومیه، با اشاره به افزایش میزان ترافیک در شهر ارومیه، اظهار داشت: با افزایش روزافزون خودرو در ارومیه شاهد افزایش میزان ترافیک نیز به ویژه در هسته مرکزی شهر هستیم.

وی با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه در سال 95، تصریح کرد: 90 میلیارد ریال بودجه سال آینده سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه است که امیدواریم این میزان اعتبار به نحو شایسته‌ای در کاهش ترافیک موثر باشد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه با بیان اینکه از این میزان 87 درصد به اقدامات عمرانی این سازمان هزینه خواهد شد، اعلام کرد: اقدامات عمرانی شامل اصلاح نقاط حادثه‌خیز و ... است.

این مسئول با بیان اینکه از کل اعتبار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه، 11 میلیارد و 693 میلیون ریال بودجه جاری این سازمان است، افزود: علاوه بر این 78 میلیارد و 307 میلیون ریال نیز بودجه عمرانی است.

خلیل‌وند از وجود شش نقطه پرحادثه در شهر ارومیه خبر داد و اظهار داشت: اصلاح نقاط پرحادثه در دست اقدام است و این نقاط بر حسب اولویت و تعداد تصادفاتی که در آن نقاط به وقوع می‌پیوندند مورد اصلاح و بازسازی قرار می‌گیرند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه، میدان بیابانی، میدان جانبازان،  خیابان شهید قلی‌پور، تقاطع براعتی، میدان خاتم‌الانبیاء و تقاطع غیرهمسطح ابوذر را از جمله نقاط پرحادثه شهر ارومیه اعلام کرد.

این مسئول کاهش میزان ترافیک در شهر ارومیه را مورد اشاره قرار داد و اعلام کرد: در تلاش برای اجرای پروژه‌های عمرانی هستیم که میزان بار ترافیکی را از هسته مرکزی شهر ارومیه کاهش دهد.

فارس

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید