09:05|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 17 اسفند 1394 - 14:28
کد خبر: 2742

از خدمات دهي لاك پشتي اورژانس بيمارستان سيدالشهدای ارومیه تا نارضایتی مردم

وضعيت نابسامان بخش اورژانس بيمارستان قلب حضرت سيدالشهدا و خدمات دهي ضعيف و عدم رسيدگي سريع به بيماراني كه توان انتظار نوبت را ندارند موجبات نارضايتي برخي از مراجعان به اين مركز را فراهم آورده است.

از خدمات دهي لاك پشتي اورژانس بيمارستان سيدالشهدای ارومیه تا نارضایتی مردم

معمولا انتظار مراجعان به مراكز اورژانس بيمارستانها اينست كه به محض مراجعه به بخش اورژانس مراكز درماني پذيرش شده و خدمات پزشكي دريافت كنند به واقع اين انتظار نيز انتظار بجا و صحيحي است اما آنچه كه در برخي از مراكز شاهد آن هستيم خلاف اين انتظار است.

بيماران قلبي و داراي فشارخون بالا نيز به محض مراجعه به مراكز درماني خصوصا بخش اورژانس بايد سريعا پذيرش و درمان شوند اما اگر يك شب به بخش اورژانس بيمارستان سيدالشهداي اروميه كه اكثر مراجعان آنرا بيماران قلبي و فشارخون بالا تشكيل مي دهند سر بزنيد با ازدحامي از بيماران بدحال مواجه خواهيد شد كه منتظر رسيدن نوبت نشسته اند و گاها همراهان بيماران بعلت ازدحام و رعايت نكردن نوبت، كارشان به دعوا و كتك كاري مي انجامد و از طرفي ديگر خدمات دهي لاك پشتي كادر بخش اورژانس اين مركز نيز نارضايتي هاي گسترده اي را فراهم آورده است.

همچنين  بیمارستان تخصصی قلب و عروق سید الشهداء ارومیه تنها بیمارستان تخصصی قلب و عروق آذربایجان غربی است که در ارائه خدمات به بیماران قلبی با کمبودها و نارسایی هایی مواجه است.

تعداد زیاد مراجعه کنندگان و ناهماهنگی در نوبت دهی اینترنتی به بیماران و کمبود تخت های بیمارستانی به نحوی که در برخی موارد بیماران آقا و خانم در یک اتاق بستری می شوند از جمله مشکلات این بیمارستان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر در سطح استان، هزار و 300 تخت بیمارستانی کمبود وجود دارد.

حسنی افزود: درخواست صدور مجوز برای برای احداث بیمارستان 600 تختخوابی قلب داده شده است که عملیاتی شدن آن چندین سال به طول می انجامد.

بر اساس آمارهای موجود سالانه 5 هزار بیمار بر اثر بیماری های قلبی و عروقی در آذربایجان غربی جان خود را از دست می دهند

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید