10:28|جمعه, اردیبهشت 28 ,1403
تاریخ انتشار: 16 اسفند 1394 - 12:26
کد خبر: 2724

معرفی پیست اسکی خوشاکو در ارومیه

معرفی پیست اسکی خوشاکو در ارومیه پیست اسکی خوشاکو در 40 کیلومتری شهرستان ارومیه در منطقه راژان قرار دارد.

معرفی پیست اسکی خوشاکو در ارومیه

به گزارش باریش نیوز؛ خوشاکو روستایی است از توابع بخش سیلوانه و در شهرستان ارومیه استان آذربایجان غربی قرار دارد.

این منطقه به دلیل برخورداری از کوه های با شیب مناسب، چشم انداز زیبا و تجهیزات ورزش های زمستانی، موقعیت ویژه ای جهت فعالیت علاقمندان به ورزش اسکی را دارا می باشد.

این منطقه به دلیل وجود پوشش گیاهی مناسب قابلیت ایجاد پیست اسکی روی چمن را نیز دارا می باشد و هر سال با آغاز فصل سرما و انباشت برف، پذیرای اسکی بازان از کشورهای خارجی و استان های مختلف کشور و علاقه مندان به ورزشهای زمستانی است .

این پیست به سبب موقعیت مناسب جغرافیایی علاوه بر اینکه مکانی برای ورزش های زمستانی است به عنوان یکی از جاذبه های توریستی آذربایجان غربی، علاقه مندان طبیعت را به سوی خود فرا می خواند.

این پیست از مدتی قبل به دلیل مشکلات فنی و سخت افزاری تعطیل شده بود که با پیگیری های مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان، بازگشایی شده است .

با توجه به قیمت ابزار ورزش اسکی، در این پیست وسایل اسکی با قیمت مناسبی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. هم اکنون نیز بسیاری از ورزشکاران استانهای کشور و حتی کشورهای مختلف برای استفاده از امکانات پیست اسکی خوشاکو به آذربایجان غربی سفر می کنند.

پیست اسکی خوشاکوی ارومیه با 50 هزار متر مربع مساحت روزهای جمعه از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر پذیرای علاقه مندان به ورزش مفرح اسکی می باشد.

باشگاه خبرنگاران

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید