00:16|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1394 - 14:56
کد خبر: 2706

افتتاح اولین کلبه مهربانی زنجان

اولین کلبه مهربانی زنجان فردا افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح اولین کلبه مهربانی زنجان

 

چندی پیش گروهی از فارغ التحصیلان و اساتید رشته میکروبیولوژی طی اقدامی خودجوش در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به تشکیل گروهی با عنوان کلبه مهربانی نمودند.

بعد ازمدت اندکی اقشار مختلفی از جامعه با هدف تاسیس یک موسسه کار آفرین و مردم نهادجهت کمک به اقشار نیازمند در این گروه گرد هم آمدند و توانستند در مدت کوتاهی بخشی از نیازهای اقشارنیازمند شهر زنجان و ارومیه را برطرف کنند .

این گروه بعد از مشاهده وضعیت نه چندان مناسب برخی دیوارهای مهربانی سطح شهر و امکان کثیف شدن لباسها بخاطر بارندگی و ... در حرکتی خودجوش و خیرخواهانه به منظور حفظ ارزشهای زیبای انسانی و تکریم انسانیت با استفاده از مشاورین طراحی شهری در اقدامی جالب توجه سازه ای را بنام کلبه مهربانی شامل یخچال جهت تامین موادغذایی و قفسه هایی شامل: کتاب جهت ترویج فرهنگ کتاب خوانی، کیف ، کفش، لباس,لوازم تحریر، اسباب بازی و... طراحی نمود.

کلبه مهربانی زنجان به همت نیکوکاران و به یاری معاونت فرهنگی شهرداری زنجان در خیابان مهدوی شهرک کارمندان زنجان نصب و همزمان با ترنم بهار و فصل خانه تکانی روز یکشنبه 16/12/94 ساعت 18 توسط خیرین افتتاح و به بهره برداری نیازمندان خواهد رسید.

کلبه مهربانی پایتخت شور و شعور حسینی امید آن دارد که همشهریان زنجانی با اهدای مواد غذایی سالم، لباس نو و تمیز، کیف و کفش و ... درشروع سال جدید خنده را بر لبان خانواده های نیازمند جاری ساخته و فرهنگ نوع دوستی را در ایران عزیزمان جاری سازند.

باشگاه خبرنگاران

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید