12:16|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 14 اسفند 1394 - 21:48
کد خبر: 2690

قائمی:اتفاق خاصی بین معروف و ورمیلیو نیفتاد

دریافت کننده پیکان بعد از صعود مجدد خود به فینال لیگ برتر والیبال از بازی مقابل شهرداری ارومیه و لیگ امسال می گوید.

قائمی:اتفاق خاصی بین معروف و ورمیلیو نیفتاد

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال پیکان در دیداری عجیب و البته طولانی موفق شد شهرداری ارومیه را شکست دهد و برای دومین سال متوالی پا به بازی نهایی بگذارد. پیکان دو ست اول را واگذار کرده بود و تا شکست فاصله چندانی نداشت اما به یک بار جریان بازی تغییر کرد و پا به فینال گذاشت. این دیدار عجیب حواشی کمی نداشت که فرهاد قائمی، ستاره ملی پوش این تیم در مورد بازی و حواشی آن می گوید:
او درباره دلیل چرخش جریان بازی برای پیکان گفت:« واقعا بازی سختی بود، دو تیم خیلی خوب یکدیگر را آنالیز کرده بودند و آشنایی نسبتا خوبی از تاکتیک‌های هم داشتند. تیم ارومیه دو ست اول را خوب شروع کرد ولی ما در ست سوم تاکتیک بازی را عوض کردیم و آن چیزی که کادرفنی از ما می‌خواست را در زمین اجرا کردیم و بیشتر تمرکزمان را روی سرویس‌های دریافتی گذاشتیم تا بتوانیم روند بازی را به نفع پیکان به پایان برسانیم. توانستیم تغییر آنالیز کادرفنی از ست سوم به بعد را در زمین خوب اجرا کنیم تا برنده بازی باشیم.»
 


قائمی دلایل نوسان کیفی بازی را این طور مورد ارزیابی قرار داد:« بازی حساسی بود و حساسیت‌های بازی باعث شد که نوساناتی در کسب امتیازات بین ما و حریف ایجاد شود. تیم ارومیه واقعا تیم خیلی خوبی و بازیکنان و کادرفنی خوبی هم برخوردار است و  مردمشان هم در هر شرایطی تیمشان را حمایت کرده‌اند. نکته خوب بازی این بود که بعد از پایان بازی تماشاگران دو تیم (مخصوصا تیم ارومیه) بازیکنان را تشویق کردند و این خیلی خوب بود و خدا را شکر هم که ما توانستیم بازی را ببریم.»


قائمی که در صحنه حواشی و درگیری پیش آمده بین ورمیلیو و معروف حضور داشت درباره این اتفاق گفت:« اتفاق خاصی بین سعید معروف و ورمیلیو نیفتد، حرف زشت یا رکیکی بین این دو پیش نیامد که بخواهد به کسی بربخورد. دریافت کارت قرمز معروف هم بیشتر به دلیل اعتراض به داوری بود. خدا را شکر فقط در یک بازی  این اتفاق افتاد ومحیط فوتبال، محیط خوبی است و ان‎شاءالله دیگر هم پیش نیاید. خدا را شکر اینگونه اتفاقات در والیبال نسبت به ورزش‌های دیگر کمتر است و امیدوارم بعد از این هم همین‌طور باشد.»
 


حالا پیکان در بازی نهایی باید رو در روی بانک سرمایه قرار بگیرد که قائمی معتقد است:« ما تا امروز فقط به تیم ارومیه فکر می‌کردیم و می‌دانستیم که بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت و فقط داشتیم تیم ارومیه را آنالیز می‌کردیم. مطمئن باشید که کادرفنی ما خیلی خوب تیم بانک سرمایه را آنالیز خواهد کرد.»
قائمی که مصدومیتی کهنه را مدت هاست همراه خود دارد، او در مورد آخرین شرایط این موضوع می گوید:« مصدومیتم به طور کامل رفع نشده و ما آنچنان وقتی نداشتیم که ریکاوری کنم. خیلی از بازیکنان شرایط من را دارند ولی ما تمام توانمان را برای رسیدن به هدفمان گذاشتیم و این مصدومیت‌ها نمی‌تواند ما را از هدفمان دور کند.»
 


قائمی در پایان لیگ 94 را این طور تفسیر کرد:« لیگ امسال واقعا لیگ سخت و فشرده‌ای است و همه تیم‌ها تاکنون خوب ظاهر شدند و شما تا قبل از هر بازی نمی‌توانستید پیش‌بینی کنید که این بازی را برنده خواهید بود یا نه و راحت است. تیم بانک سرمایه تیم خوب، تیم پرمهره و بیشتر بازیکنان ملی در این تیم حضور دارند. ما با هدف در این مسابقات ظاهر شدیم و تا رسیدن به هدفمان هم یک گام مانده و آن هم گذشتن از سد تیم بانک سرمایه است. تیم پیکان امسال خیلی خوب عمل کرده و تیم رو به جوانگرایی آورده است و مطمئن باشید که این جوانان را سال آینده در تیم‌ملی خواهید دید. »

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید