04:54|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1394 - 22:10
کد خبر: 2656

الجزیره 0 - تراکتورسازی ایران 1؛ فتح ابوظبی با یاران قلعه

بختیار رحمانی و سروش رفیعی بازهم در برابر الجزیره درخشیدند و تنها گل تراکتورسازان را با همکاری فوق العاده خود به ثمر رساندند.

الجزیره 0 - تراکتورسازی ایران 1؛ فتح ابوظبی با یاران قلعه

به گزارش باریش نیوز ، یاران امیر قلعه نویی توانستند در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا، باز هم دیدار خود را در مقابل الجزیره امارات با پیروزی پشت سر بگذراند. تراکتورسازان پس از کسب سه امتیاز حساس این بازی، منتظر خواهند ماند تا پنج روز پیش از عید نوروز، تبریز را به مقصد تاشکند ترک کنند و به سراغ پاختاکور ازبکستان ببرند، تا آن روز تراکتورسازان با کسب 6 امتیاز مهم صدرنشین مطلق گروه سوم این بازی ها محسوب می شوند.

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا 2016 ، ساعت 20 ورزشگاه محمد بن زاید 


تراکتورسازی ایران: 

محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، شجاع خلیل‌زاده، محمد ایرانپوریان، سینا عشوری، بختیار رحمانی(شاهین ثاقبی 93)، سروش رفیعی(کاردوسو 90)، آگستو سزار(54 مهدی شریفی)، فرزاد حاتمی، مهدی کیانی و سعید آقایی
سرمربی: امیر قلعه نویی 


الجزیره امارات:

علی خسیف، فارس جمعه، مسلم فائز، لافیتا(45 سلطان سعید)، یعقوب یوسف، تیاگو نوس(60 خلفان مبارک)، یونگ هو پارک، سالم رشید عبید، محمد علابودلی،احمد علی، علی مبخوت(46 جونز)
سرمربی: هنک تنکاته


اخطار

علی مبخوت (33) - یعقوب یوسف (33) - سلطان سعید (77) از الجزیره امارات
سروش رفیعی (72) - خالد شفیعی(86) از تراکتورسازی

شرح گل: 

الجزیره امارات 0 تراکتورسازی ایران 1(دقیقه 31، بختیار رحمانی) : همکاری دیدنی سروش رفیعی و بختیار رحمانی با پاس استثنایی رفیعی روبرو شد و بختیار رحمانی پس از فرار از بین مدافعان الجزیره توانست با مهاری دیدنی و ضربه ای روپا اولین گل این بازی را به ثمر برساند.


شرح نیمه اول:


تراکتورسازان توانستند با ارائه یک بازی حساب شده نیمه اول را به سود خود به پایان برسانند و با نتیجه یک بر صفر دو تیم راهی رختکن شوند. 
یاران امیر قلعه نویی نشانی از تیمی که امتیازات فراوانی را در لیگ برتر از دست داده است ندارد، همانطور که در بازی اول برابر این تیم نداشت، تراکتورسازان در این بازی ها بسیار باهوش و حساب شده بازی می کنند و از حالا خود را آماده صعود به دور دوم بازی ها کردند، آنها نیمه اول این بازی را بسیار حساب شده  بازی کردند و بازیکنان این تیم در خطوط مختلف بسیار هوشیار بازی کردند، البته از میانه های نیمه اول این بازی متعادل پی گیری شد اما بازیکنان تراکتور به فکر انجام وظایف خود بودند و در نهایت توانستند با همکاری استثنایی رفیعی و بختیار تنها گل خود را در این نیمه به ثمر برسانند. 
تبریزی ها تا پایان توانستند برتری خود را حفظ کنند و در نهایت نیمه اول را به سود تمام کنند تا برای نیمه دوم با تدابیر جدید کادر مربیان خود پا به میدان بگذارند.



دقایق حساس:

دقیقه 36 – سانتر بی نقص تراکتورسازان روی دروازه الجزیره با ضربه سر سروش رفیعی روبرو شد اما این توپ خطرناک از کنار دروازه حریف با خوش شانسی به بیرون رفت.
دقیقه 41 – سانتر بلند اماراتی ها روی دروازه تراکتورسازی با پرواز بلند اخباری از روی سر بازیکنان حریف دور شد.
دقیقه 57 – سعید آقایی پا به توپ از جناح چپ وارد محوطه اماراتی ها شد و ضربه خود را به سوی دروازه این تیم نواخت اما این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 63 – غفلت مدافعان تراکتور چیزی نمانده بود تا دروازه این تیم را با خطر روبرو کند و جونز، مهاجم تازه وارد این تیم با ضربه خود دروازه اخباری را به خطر انداخت.
دقیقه 73 – ضربه خطرناک الجزیره ای ها از درون محوطه جریمه با واکنش دیدنی اخباری به کرنر رفت.
دقیقه 74 – یک بار دیگر بازیکنان تیم اماراتی و این بار توسط جونز صاحب فرصت شد و در حالی که وی موقعیت بسیار ایده آلی به دست آورده بود با بی دقتی و البته خوشبختانه آن را از دست داد.
دقیقه 85 – سانتر اماراتی ها برای جونز باعث واکنش اخباری شد و توپ دور شده توسط او توسط مهاجم حریف نواخته شد اما با خوش شانسی تراکتورسازان این توپ به بیرون رفت.
دقیقه 90 – ضربه ایستگاهی که نصیب تراکتورسازان شده بود را مهدی کیانی به سمت دروازه الجزیره نواخت این توپ که از فاصله دور زده می شد از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

ورزش3

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید