13:26|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1394 - 12:09
کد خبر: 2632

تلاش برای انتقال ترافیک از هسته مرکزی به بیرون شهر در ارومیه

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه از تلاش شهرداری ارومیه برای انتقال ترافیک از هسته مرکزی به بیرون شهر در ارومیه خبر داد.

تلاش برای انتقال ترافیک از هسته مرکزی به بیرون شهر در ارومیه

رضا جوان‌کیا  از اجرای امتداد پروژه سرو توسط شهرداری ارومیه خبر داد و اظهار داشت: بخشی از این پروژه بهمن‌ماه امسال با حضور مسئولان استانی در ارومیه به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه در امتداد این پروژه، تفرجگاه بند به این پروژه وصل می‌شود، تصریح کرد: بنا داریم در این خصوص عوارضی ایجاد کنیم که ایجاد عوارضی در پروژه‌های عمرانی شهری که از کمربندی شهرها عبور می‌کند بلامانع است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه با اجرای کامل این پروژه شاهد وصل کمربندی اول ارومیه به کمربندی دوم خواهیم بود، ادامه داد: برای این پروژه اهدافی تعیین شده است که دسترسی آسان به باغ رضوان ارومیه نیز از دیگر اهداف این پروژه است.

این مسئول با اشاره به گستردگی این پروژه، اعلام کرد: پروژه سرو در 12 هکتار اجرایی می‌شود و پس از پروژه آذربایجان که در شمال غرب کشور یکی از پروژه‌های مهم به شمار می‌رود، دومین پروژه اولویت‌دار شهرداری ارومیه است.

جوان‌کیا با بیان اینکه در تداوم اجرای این پروژه تلاش داریم سرمایه‌گذار جذب کنیم، ادامه داد: جذب سرمایه‌گذار به روش BOT می‌تواند در این پروژه ما را یاری رساند و در اجرای به موقع این پروژه تاثیر مثبتی داشته باشد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه بابیان اینکه شهرداری ارومیه برای سال آینده پروژه‌های فاخر قابل توجهی دارد، اظهار داشت: اجرای چنین پروژه‌هایی علاوه بر اینکه چهره شهر را زیباتر می‌کند، سبب کاهش میزان بار ترافیکی از هسته مرکزی شهر نیز می‌شود.

این مسئول اعلام کرد: بنا داریم با اجرای پروژه‌های فاخر، میزان ترافیک را از هسته مرکزی شهر به سمت بیرون شهر هدایت کنیم.

فارس

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید