14:41|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1394 - 12:04
کد خبر: 2631

احداث پارک بانوان در تمام مناطق شهری ارومیه

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ارومیه از احداث پارک بانوان در تمام مناطق شهری ارومیه خبر داد.

احداث پارک بانوان در تمام مناطق شهری ارومیه

علی شایگان اظهار داشت: احداث پارک بانوان طی سال‌های گذشته مورد تاکید و توجه شهرداری ارومیه قرار دارد و بر این اساس در تمام مناطق شهری ارومیه پارک بانوان احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون پارک بانوان در مناطق 2 و چهار شهر ارومیه احداث شد است، اظهار داشت: در سال‌های آینده نیز پارک بانوان در مناطق شهری یک و سه شهر ارومیه نیز احداث خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ارومیه هدف از احداث پارک بانوان را رضای هر چه بیشتر بانوان ارومیه از وجود فضاهای سبز عنوان کرد و افزود: علاوه بر این، با ایجاد پارک مختص بانوان، بانوان ارومیه‌ای به فعالیت‌های ورزشی در پارک‌ها بیشتر راغب می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه بنا داریم امکانات و خدمات بیشتری در زمینه پارک‌ها به بانوان بدهیم، اعلام کرد: استقبال بانوان از پارک‌های احداث شده نشان از رضایت هر چه بیشتر بانوان از فضاهایی است که برای آنها در نظر گرفته شده است.

شایگان سرانه فضای سبز ارومیه را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: ارومیه از نظر سرانه فضای سبز یکی از شهرهای سبز کشور شناخته می‌شود و براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده بنا داریم سال آینده سرانه فضای سبز ارومیه را افزایش دهیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ارومیه با بیان اینکه وجود فضای سبز زمینه پاک بودن هوای ارومیه را سبب می‌شود، اظهار داشت: بنا داریم در این زمینه، تفرجگاه‌های طبیعی ارومیه را نیز توسعه بخشیم.

این مسئول بر ایجاد کمربند سبز ارومیه نیز اشاره کرد و گفت: شهرداری ارومیه این کمربند سبز را در راستای کاهش آلودگی هوای شهر ارومیه اجرایی می‌کند که با تخصیص اعتبار، ایجاد این کمربند نیز محقق خواهد شد.

فارس

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید