08:18|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1394 - 23:25
کد خبر: 2624

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام عمران شهری ارومیه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه از اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام عمران شهری ارومیه در سال آینده خبر داد.

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام عمران شهری ارومیه

به گزارش باریش نیوز ,پرویز جلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام شهر ارومیه در سال آینده مورد تاکید و توجه قرار دارد و بودجه سال آینده نیز به این موضوع توجه شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود پروژه‌های نیمه تمام عمران شهری ارومیه هر چه سریع‌تر به اتمام برسد، تصریح کرد: برای این منظور بنا داریم این طرح‌های عمران شهری را در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری ارومیه، اذعان داشت: اتمام پروژه میدان آذربایجان و امتداد پروژه سرو از پروژه‌های اولویت‌دار عمران شهری ارومیه است که از ابتدای سال آینده با قوت هر چه تمام‌تر اجرایی می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه امسال نیز پروژه‌های مهم و اولویت‌دار شهرداری ارومیه به اتمام رسیدند، اذعان داشت: با توجه به تورم و تحریم‌هایی که وجود داشت نتوانستیم امسال به برنامه‌ای که در نظر داشتیم عمل کنیم.

جلیلی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه نیز در این خصوص اهتمام جدی برای اتمام پروژه‌ها دارند، خاطرنشان کرد: شهرداری ارومیه کمر همت بسته تا سال آینده پروژه‌های عمرانی را نهایی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه از تعدیل عوارض شهرداری ارومیه خبر داد و اذعان داشت: این اقدام در راستای توجه هر چه بیشتر به وضعیت اقتصادی مردم انجام می‌گیرد و از این پس شاهد نظرت مستقیم شورای اسلامی شهر ارومیه بر عوارض خواهیم بود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید