12:01|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 08 اسفند 1394 - 13:25
کد خبر: 2587

اعلام نتایج نهایی انتخابات در برخی حوزه‌های انتخابیه آذربایجان غربی

نتایج نهایی انتخابات در برخی حوزه‌های انتخابیه آذربایجان غربی اعلام شد.

اعلام نتایج نهایی انتخابات در برخی حوزه‌های انتخابیه آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه نتایج آرا در برخی حوزه‌های انتخابیه آذربایجان غربی به اتمام رسید.

* انتخابات ارومیه به دور دوم کشید

براساس نتایج نهایی شمارش آرا،انتخابات ارومیه به دور دوم کشید و بر این اساس نادر قاضی‌پور با کسب رتبه نخست به عنوان نماینده مردم ارومیه در ارومیه معرفی شد.

علاوه بر این، به ترتیب هادی بهادری، حاکم ممکان، روح‌الله حضرت‌پور و مجید دودکانلوی میلان از جمله نامزدهایی هستند که به دور دوم انتخابات راه یافتند.

هنوز شمارش آرا در حوزه‌های انتخابیه خوی و چایپاره-پیرانشهر، سردشت- میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ-شوط، پلدشت، چالدران و ماکو نیز مشخص نشده است.

 

کار شمارش آرا در شهرستان سلماس به اتمام رسیده و رسول جلایر با 18 هزار و 361 رای و شهروز برزگر 16 هزار و 463 رأی از بین 16 نامزد انتخاباتی توانسته‌اند به دور دوم راه یابند به طوری که انتخابات در این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شده است.

* نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی اعلام شد

شایان ذکر است، طبق آخرین آمار اعلام شده جلال محمودزاده در حوزه انتخابیه شهرستان مهاباد توانسته به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یابد و اخبار تکمیلی نیز در نتایج قطعی شمارش آرا اعلام خواهد شد.

* محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان شد

محمد قسیم عثمانی نیز توانست با 47 هزار و 163 رأی از 109 هزار و 761 رأی نماینده مردم بوکان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شود و پس از محمد قسیم عثمانی، انور حبیب‌زاده با 29 هزار و 555 نفر دوم بود که به دلیل اختلاف زیاد در آرا از راهیابی به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بازماند.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید