08:52|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 06 اسفند 1394 - 16:37
کد خبر: 2549

واکنش برانکو به مصاحبه تند دایی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید به تیم‌ های ایرانی تبریک گرم بگویم که بازی‌های درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند.

واکنش برانکو به مصاحبه تند دایی

به گزارش باریش نیوز ،برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین امروز (پنجشنبه) تیمش اظهار داشت: قبل از همه چیز باید به تیم‌‌های ایرانی تبریک گرم بگویم که بازی‌های درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند. تیم الجزیره و النصر دوبی را با قاطعیت بردیم و ذوب‌آهن هم لخویا را شکست داد.

وی افزود: از نتایج تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا خوشحالم و عقیده‌ام این است که لیگ ایران قوی‌تر است و تنها باید بیشتر و بیشتر کار کرد. تراکتورسازی کیفیت و قدرت خود را مقابل الجزیره نشان داد و قبلاً هم عرض کرده بودم که آنها فاصله نیمکت تا تیم را در نقل و انتقالات رعایت کردند. امیر قلعه‌نویی به بهترین نحو تیم را چیده است. آنها در نخستین بازی‌های بین المللی نتایج بسیار عالی گرفتند و تیمی را شکست دادند که بزرگ است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. الجزیره بازیکنان و مربیانی دارد که 5 تا 10 میلیون قیمت‌شان است و مالک این باشگاه شیخ منصور است که هزینه‌های زیادی انجام می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه مهدی تاج اعلام کرده که بازی‌های لیگ که از این پس رایگان نخواهد شد، تصریح کرد: این سوال به من مربوط نمی‌شود که بخواهم واکنش نشان دهم. این مسئله به لیگ و باشگاه ارتباط دارد. باید از هوادارانی که برای تشویق تیم ما به ورزشگاه آمدند تشکر کنم و امیدوارم سوای اینکه بازی‌ها رایگان خواهد بود یا خیر حضور گسترده‌ای در ادامه بازی‌های پرسپولیس داشته باشند.

برانکو در واکنش به اظهارات علی دایی مبنی بر حمایت از مهدی طارمی و همچنین صحبت‌هایی که در خصوص جام جهانی 2006 آلمان به میان آورد، با چهره عصبانی گفت: در این خصوص سوالی نپرسید. تنها می‌توانم بگویم که تیم ما خوب کار می‌کند و به غیر از خالقی‌فر که مصدوم است، بقیه سالم هستند. اصلاً اهمیت نمی‌دهم که چه کسی، چه چیزی می‌گوید و نمی‌خواهم وارد این صحبت‌ها شوم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد اعتصاب بازیکنان پرسپولیس به پایان رسیده است، گفت: یک سوءتفاهم به وجود آمده بود که حل شد. طبیعی است که بازیکنان به فکر حق و حقوق‌شان باشند. باید از علی اکبر طاهری و مدیریت باشگاه تشکر کنم که تلاش می‌کنند باشگاه با ثبات باشد. مدیریت باشگاه استادیوم شهید کاظمی را برای پرسپولیس فراهم کرد و تلاش می‌کنند تا تیم «ب» پرسپولیس و همین طور آکادمی فوتبال را راه اندازی کنند. کارها زیاد است و مسئولیت‌ها سنگین، بنابراین باید وضعیت را درک کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا به بازیکنان پرسپولیس توصیه می‌کنید که در انتخابات فردا شرکت کنند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم مقررات چگونه است و مراکز رأی کجا هستند و بازیکنان چطور باید رأی بدهند. آنچه که مشخص است بازیکنان فردا فرصت دارند و می‌توانند از حق دموکراتیک خود برای رأی دادن استفاده کنند.

برانکو در خصوص اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در عمان و اینکه قرار است در این کشور با چه تیم‌هایی بازی کنند، تصریح کرد: هنوز در حال مذاکره هستیم اما مطمئنا یک بازی خواهیم داشت. سفر ما به دعوت فدراسیون عمان است و مفتخر هستیم که بتوانیم میهمان آنها باشیم.

وی درباره اینکه تراکتورسازی در کوران مسابقات قرار دارد اما پرسپولیس همچنان تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهد، گفت: آنها این امتیاز را نسبت به ما دارند که در شرایط بازی قرار گرفته‌اند وطبیعی است که به نفع آنها باشد اما ما نیز روش کار خودمان را داریم و کارها را افزایش می‌دهیم تا عید به موقعیتی که درنظر گرفته‌ایم، برسیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید