12:25|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 06 اسفند 1394 - 13:02
کد خبر: 2545

اشک شهردار در آمد ولی...

بد اخلاقی های انتخاباتی در همه جای دنیا شاید یک روشی برای تخریب حریف و محبوب تر کردن خود باشد.

اشک شهردار در آمد ولی...

 

بد اخلاقی های انتخاباتی در همه جای دنیا شاید یک روشی برای تخریب حریف و محبوب تر کردن خود باشد.کسی منکر این مسله نیست که هرچقدر  هیجانات تبلیغات انتخاباتی زیاد باشد شرکت مردم نیز در صحنه انتخابات بیشتر میباشد.

اما زشت ترین صحنه انتخابات دوره دهم مجلس چه بود؟

در این دوره برخلاف تبلیغات سنگین همه دوره های پیش انتخابات ,تلگرام حرف اول را در تبلیغات زد.از  همین رو برخی کاندیداها اقدام به راه اندازی کانالهایی با عناوین مختلف نمودند تا به صورت کاملا نامحسوس نظر مردم را نسبت به خود جلب کنند.تا اینجای کار هیچ کار غیرمعمول یا خلافی انجام نگرفته و اعتراضی به این روند نمیتوان داشت.ولی در این اواخر همین کانالها نسبت به اقدام و تخریب اساسی کاندیدهای خاصی کردند. برادر زاده شهردار را میتوان سیبل این تخریب ها معرفی کرد.

 

شهردار ارومیه در حمایت از برادر زاده اش  بارها اعلام نمود که آقایان دست از تخریب ها بردارند و لطفا مارا با تهمت و افترا تخریب نکنید ولی انگار گوش برخی ها بدهکار نبود و هرچی داشتند را گذاشته بودند تا خانواده شهردار را تخریب کنند..

اما جدا از همه مباحث انتخاباتی سخن ما این است که آیا محمد حضرت پور برای شهر ارومیه کم زحمت کشید؟

آیا کارهایی که محمد حضرت پور  در  مدتی که شهردار بودو  انجام داد که در دوره های پیشین شهرداری ها اجرا نشده بود ،  قابل تحسین نیست!آیا با ساخت تقاطع ها و فضاهای سبز متعدد باعث دگرگونی در سطح شهر نشده است!

 

روز جمعه شروع انتخابات میباشد و مردم پای صندوق های رای خواهند آمد و در نهایت  اصلح ترین ها توسط مردم انتخاب خواهند شد . وظیفه ملی ما میباشد حمایت قاطعی از کاندیدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان داشته باشیم و به همه انتخاب شدگان از چپی و راستی گرفته داشته باشیم تا شاهد پیشرفت بیش از پیش شهرمان باشیم.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید