05:07|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 04 اسفند 1394 - 11:50
کد خبر: 2501

تكرار فينال جنجالى گذشته ؟

مرحله دوم پلى آف ليگ برتر واليبال پس از مشخص شدن چهره چهار تيم نهايى عصر فردا با برگزارى دو ديدار در تهران آغاز خواهد شد.

تكرار فينال جنجالى گذشته ؟

 به گزارش باریش نیوز ,رقابت هاى واليبال قهرمانى باشگاه هاى كشور، گراميداشت ٢٠٠ شهيد واليباليست، فردا عصر نخستين روز از دومين مرحله پلى آف خود را سپرى خواهد كرد.
چهار تيم پيكان تهران، شهردارى اروميه، ثامن الحجج خراسان و بانك سرمايه بازشكست تيم هاى متين ، سايپا، شهردارى تبريز و آرمان ورزشى اردكان به جمع چهار تيم مرحله نيمه نهايى راه پيدا كردند تا نبرد خود براى فيناليست شدن و كسب جام قهرمانى آغاز كنند.
در آغاز اين مرحله از مسابقات دو تيم پيكان تهران و شهردارى اروميه در حالى به مصاف هم خواهند رفت كه اين ديدار تكرار فينال فصل قبل رقابت هاست. فينالى كه آبستن اتفاقات و جنجال هاى زيادى بود. اين دو تيم حالا بايد در مرحله نيمه نهايى مسابقات بار ديگر با هم ديدار كنند. پيكانى ها كه به سختى موفق به حذف متين و رسيدن به نيمه نهايى شدند فردا در خانه واليبال پذيراى شهردارى اروميه خواهند بود. جهانگير سيدعباسى تيمش را راهى ديدار با پيكان خواهد كرد آن هم در شرايطي كه بدون شك شناخت خوبى از دو ستاره خارجى تيم حريف خواهد داشت. ورميليو و نيكولاى نيكولوف هر دو فصل گذشته را در تيم اروميه به ميدان رفته اند و شناخت خوب سيدعباسى از توانمندى هاى اين دو بازيكن برگ برنده اروميه اى ها خواهد بود. نكته ديگرى كه به افزايش جذابيت اين ديدار كمك خواهد كرد، تقابل سعيد معروف و والريو ورميليو ، پاسور و كاپيتان هاى دو تيم است كه قطعا مى تواند صحنه هاى جنجالى زيادى رقم بزند.
ديگر ديدار مرحله نيمه نهايى هم در تهران برگزار خواهد شد ، ديدارى كه دو تيم بانك سرمايه و ثامن الحجج خراسان برگزار خواهند كرد. تيم پرستاره مصطفى كارخانه در جدال با ثامن الحجج خراسان در مرحله مقدماتى موفق به كسب دو پيروزى شده است با اين حال ثامنى ها با روحيه بالا از رسيدن به جمع چهار تيم و بهره مندى از بازيكنان با تجربه مانند امير حسيني مى توانند براى كهكشانى هاى سرمايه خطرساز شوند و قطعا حريف دست و پا بسته اى نخواهند بود.
گفتنى است این مرحله از لیگ برتر به صورت 2 برد از سه مسابقه برگزار می‌شود که دور رفت پنجم اسفند ماه در تهران و دور برگشت یکشنبه نهم اسفند ماه در شهرهای مشهد و ارومیه برگزار خواهد شد.در صورتی که تیم‌های صعود کننده به دیدار نهایی در این دو مسابقه مشخص نشوند، روز چهارشنبه 12 اسفندماه دوباره تیم‌ها در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.تیم‌های بازنده این مرحله برگزار کننده دیدار رده‌بندی هستند که به صورت دو برد از سه مسابقه انجام می‌شود. تیم‌های برنده نیز به دیدار نهایی که به صورت سه برد از پنج مسابقه خواهد بود، صعود خواهند کرد.

**برنامه روز نخست مرحله نيمه نهايى ليگ برتر واليبال به شرح زير است:

پيكان تهران - شهردارى اروميه (ساعت ١٥و٣٠)

بانك سرمايه - ثامن الحجج خراسان (ساعت ١٨)

قضاوت ديدار دو تيم پيكان و شهردارى اروميه بر عهده مرتضى اكرمى خواهد بود و كيوان عابدزاده ديدار دو تيم بانك سرمايه و ثامن را سوت خواهد زد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید