09:22|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 03 اسفند 1394 - 16:41
کد خبر: 2488

آمادگی کامل نیروهای برگزاری انتخابات در ارومیه

فرماندار ارومیه با اشاره به فعالیت ۹ هزار عوامل اجرایی در راستای برگزاری انتخابات سالم در ارومیه، گفت: عوامل اجرایی آمادگی کاملی برای برگزاری انتخابات سالم دارند.

آمادگی کامل نیروهای برگزاری انتخابات در ارومیه

عباس حسن خانی، فرماندار ارومیه گفت: در تلاشیم تا با ایجاد فضای سالم انتخابات باشکوهی را در شهرستان ارومیه برگزار کنیم زیرا انتخابات بزرگ ترین صحنه سیاسی در کشور محسوب می شود.

 

وی، با بیان اینکه چهارکاندیدای مجلس شورای اسلامی در شهرستان ارومیه انصراف دادند، افزود: با این انصراف ها تعداد کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در شهرستان ارومیه به 39 نفر رسید.

 

 حسن خانی خاطر نشان کرد: 413 شعبه اخذ رأی در شهرستان ارومیه دایر خواهد بود که از این تعداد 131 شعبه اخذ سیار  است و این صندوق های سیار به روستاهای کم جمعیت شهرستان ارومیه خواهند رفت.

 

فرماندار ارومیه با بیان اینکه از بین 39 کاندیدای مجلس شورای اسلامی سه نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابند، اظهار داشت: بیش از 732 هزار نفر واجد شرایط رای در شهرستان ارومیه وجود دارد که این افراد(7 اسفند) برای انتخاب نماینده مورد علاقه خود به پای صندوق های رای می روند.

 

این مسئول اضافه کرد: برگزاری دور های آموزشی برای کاندیداها و عوامل اجرایی، تامین وسایل مورد نیاز اخذ رای و فراهم سازی تمهیدات لازم برای انتشار آگاهی های انتخاباتی از مهم ترین اقدامات فرمانداری ارومیه در راستای برگزاری انتخابات است.

 

گفتنی است، 12 نماینده از آذربایجان غربی برای حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهند شد.

شبستان

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید