07:42|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 03 اسفند 1394 - 13:23
کد خبر: 2483

برنامه مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال اعلام شد

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به صورت دو برد از سه مسابقه از روز چهارشنبه پنجم اسفند ماه با حضور چهار تیم صعود کننده آغاز می‌شود.

برنامه مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال اعلام شد

به گزارش  باریش نیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله نیمه نهایی بیست‌ونهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران روز چهارشنبه با برگزاری دو دیدار در تهران آغاز می‌شود.

تیم‌های شهرداری ارومیه، بانک سرمایه، ثامن الحجج خراسان و پیکان تهران به مرحله نیمه نهایی صعود کردند که در مرحله نیمه نهایی بانک سرمایه با ثامن الحجج خراسان و تیم‌های پیکان تهران و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر می‌روند.

این مرحله از لیگ برتر به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود که دور رفت پنجم اسفندماه در تهران و دور برگشت یکشنبه نهم اسفند ماه در شهرهای مشهد و ارومیه برگزار خواهد شد.

در صورتی که تیم‌های صعود کننده به دیدار نهایی در این دو مسابقه مشخص نشوند، روز چهارشنبه 12 اسفندماه دوباره تیم‌ها در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم‌های بازنده این مرحله  برگزار کننده دیدار رده بندی هستند که به صورت دو برد از سه مسابقه انجام می‌شود. تیم‌های برنده نیز به دیدار نهایی که به صورت سه برد از پنج مسابقه خواهد بود، صعود خواهند کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید