18:47|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 03 اسفند 1394 - 12:45
کد خبر: 2481

پایانه مسافربری اورمیه توسعه می یابد

مدیر عامل سازمان پایانه مسافربری شهرداری اورمیه از ساخت پایانه مسافربری جدید در بزرگراه شهید کلانتری در آینده خبر داد.

پایانه مسافربری اورمیه توسعه می یابد

به گزارش باریش نیوز ، اسماعیل الماسی مدیر عامل سازمان پایانه مسافربری شهرداری اورمیه گفت: ۵۰ دستگاه مغازه در ضلع غربی پایانه به طرف خیابان میرزای شیرازی در دست ساخت است که پس از افتتاح از محل درآمد آن ها ساخت پایانه جدید در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به ساخت و توسعه پایانه مسافربری شهیدان کاملی گفت:ساخت و توسعه پایانه مسافربری شهیدان کاملی اورمیه در اوایل سال جاری شروع شد و در دهه فجر با حضور فرماندار و شهردار به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: این پروژه در مساحتی به اندازه ۷۵۰ مترمربع و با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان به اتمام رسید که شامل ۷ غرفه، سالن انتظار با ظرفیت ۱۰۰ نفر و با امکاناتی شامل مبلمان شهری و سیستم گرمایشی و سرمایشی است.

الماسی ادامه داد: پروژه هایی نیز در دست اقدام است که از جمله مغازه های پایانه مسافربری غرب و ساختمان اداری سازمان که در نیمه اول سال ۹۵ به بهره داری می رسد.

مدیر عامل سازمان پایانه مسافربری شهرداری اورمیه مهم ترین برنامه سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اورمیه را فراهم آوردن محیطی امن و ایمن برای مسافرین، رانندگان، شرکتهای مسافربری برشمرد و گفت: در مجموع وظیفه اصلی سازمان پایانه های مسافربری حفظ و نگهداری و اداره امور پایانه ، تجهیز و توسعه آنها است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید