02:58|یکشنبه, شهریور 18 ,1403
تاریخ انتشار: 03 مرداد 1403 - 07:49
کد خبر: 18829

نتیجه نظارت‌ها باید رشد و ارتقای عملکرد‌ها باشد

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت:نتیجه نظارت‌ها باید رشد و ارتقای عملکرد‌ها باشد.
نتیجه نظارت‌ها باید رشد و ارتقای عملکرد‌ها باشد

هفدهمین جلسه شورای معاونین دادگستری آذربایجان غربی با حضور دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در سالن امامت برگزار شد.

دکتر ناصر عتباتی در این جلسه با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش به برنامه عملیاتی سال دستگاه قضایی استان اشاره و بیان داشت: اهدافی که در برنامه عملیاتی سال مورد لحاظ قرار گرفته اند همگی در جهت بهبود و ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مردم می‌باشد، از این رو همه کارکنان دادگستری استان باید تمام تلاش خود را برای نیل به این اهداف بکار ببندند.

عتباتی ادامه داد: آنچه که در دادگستری استان می‌بایست بیشتر مورد لحاظ قرار گیرد ارتقای کیفیت رسیدگی‌ها می‌باشد چراکه امر مهم احقاق حق به این امر بستگی دارد از این رو آرایی که قضات استان صادر می‌کنند باید متقن و تعیین تکلیف پرونده به معنای واقعی باشد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به وظیفه نظارتی اعضای شورای معاونین اظهار داشت: اعضای شورای معاونین همگی از قضات با دانش و توانمند می‌باشند که به عنوان معاونان ناظر حوزه‌های قضایی نیز تلاش می‌کنند از این رو با استفاده از ظرفیت نظارتی آنها می‌توان کیفیت اقدامات و رسیدگی‌ها را در راستای ارتقاء خدمت رسانی به مردم بالا برد.

عتباتی در پایان از معاونین قضایی و مسئولان قضایی استان و حوزه‌های قضایی خواست به مانند همیشه حضور فعالی در بحث نظارت بر شعب داشته باشند و با انتقال دانش و تجربه خود در راستای تعالی دستگاه قضایی استان تلاش کنند.

در ادامه دستورات جلسه مطرح و اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداخته و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید