18:24|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1402 - 23:02
کد خبر: 18713

طرح تفریحی بام ارومیه اجرا شود

استاندار آذربایجان غربی گفت: اجرای طرحی با عنوان بام ارومیه، می‌تواند پاسخگوی دغدغه‌های مردم شهر در حوزه تفریح و سرگرمی باشد.
طرح تفریحی بام ارومیه اجرا شود

محمدصادق معتمدیان در نشست با اعضای شورای شهر و مدیریت شهری ارومیه، با بیان اینکه مردم ارومیه امروز به یک مکان تفریحی مناسب نیاز دارند، خاطرنشان کرد: متاسفانه شهرستان ارومیه علی‌رغم توسعه و پیشرفت همه جانبه، عاری از فضای تفریحی بزرگ است.

 استاندار آذربایجان‌غربی افزود: در حوزه تفریح مردم نیاز به اتفاقات جدیدی داریم و یکی از مطالبات بحق مردم در زمینه تفریح، داشتن مکان تفریحی مناسب در شهر است.

معتمدیان همچنین با تاکید بر الگوگیری از شهرهای موفق دیگر در زمینه ایجاد بستر فضای تفریحی، اضافه کرد: ایجاد طرحی با عنوان بام ارومیه، می‌تواند پاسخگوی دغدغه‌های مردم شهر در حوزه تفریح و سرگرمی باشد.

وی در ادامه افزود: پارک جنگلی ارومیه و زمین‌های اطراف آن، فرصت مناسبی برای ایجاد فضایی در قالب بام‌ارومیه است که با سرمایه گذاری مناسب، امیدوارم از این فرصت مناسب به بهترین نحو بهره برداری شود.

استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ساخت هتل، رستوران‌های سنتی و مدرن، ایجاد پارک شهری و فضای سبز و ظرفیت‌های دیگر را می توان در طرح بام ارومیه گنجاند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید