22:22|چهارشنبه, اردیبهشت 12 ,1403
تاریخ انتشار: 16 بهمن 1402 - 08:06
کد خبر: 18694
آرایش سیاسیون و رسانه ها اینبار با موضوع مدیریت شهری؛

این ساختمان قرار نیست روی آرامش ببیند!

درحالیکه انتظار می رود روند حاکم بر رسانه های شهر ارومیه در راستای افزایش مشارکت و ترغیب مردم به حضور در انتخابات و فضاسازی رسانه ای برای کاندیداها باشد اما در جدیدترین آرایش سیاسی _ رسانه ای، حامیان شهردار ارومیه و موافقان استیضاح مهدی زاده مقابل یکدیگر قرار گرفته اند.
این ساختمان قرار نیست روی آرامش ببیند!

سرویس سیاسی باریش نیوز، درحالیکه انتظار می رود روند حاکم بر رسانه های شهر ارومیه در راستای افزایش مشارکت و ترغیب مردم به حضور در انتخابات و فضاسازی رسانه ای برای کاندیداها باشد اما در جدیدترین آرایش سیاسی _ رسانه ای، حامیان شهردار ارومیه و موافقان استیضاح مهدی زاده مقابل یکدیگر قرار گرفته اند.

حضور محمدصادق معتمدیان در شهرداری ارومیه و دیدار و گفت و گو با مهدی زاده، حامیان وی را دل قرص کرده است که استاندار با این دیدار خواسته به مخالفان شهردار ارومیه علی الخصوص اعضای شورای شهر ارومیه تلویحا این پالس را ارسال کند که فعلا موضوع استیضاح مهدی زاده از دستور کار #جلسات_خارج_از_شورا خارج شود. رسانه های حامی شهرداری نیز با بولد کردن این دیدار، استاندار را حامی تمام قد مهدی زاده عنوان کردند.

اما در آنسوی میدان مخالفان شهردار ارومیه نیز سفت و سخت بدنبال استیضاح وی هستند تا شهردار منتخب خود را با سلام و صلوات راهی ساختمان شهرداری کنند. عمده مخالفان مهدی زاده که اعضای تعلیقی اما تبرئه شده شورای شهر ارومیه هستند و اتفاقا شهردار فعلی حاصل خرد جمعی همین افراد در تابستان 1400 است، ناکارآمدی شهردار ارومیه و عدم پویایی پروژه ها و شروح طرح ها و پروژه های جدید شهری را عمده دلیل تصمیم خود برای استیضاح شورای شهر عنوان می کنند.

یکی از رسانه های ارومیه که ارتباط نزدیکی نیز با روح الله حضرت پور نماینده ارومیه در مجلس دارد با انتشار تک عکسی از دیدار معتمدیان و مهدی زاده، با تیتر "قاب آخر" از آن رونمایی کرد.

گفته می شود حمزه لو، اصغرزاده، حسن بگلو و چند چهره دیگر از گزینه های برخی از اعضای شورای شهر برای تصدی پست مدیریت شهری هستند. باریش نیوز بزودی اتفاقات پیرامون شهرداری ارومیه و شورای شهر را به دقت بررسی خواهد کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید