19:35|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 15 بهمن 1402 - 19:59
کد خبر: 18692

انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر با کشف ۱۰۵ کیلو شیشه

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند بزرگ مواد مخدر با کشف ۱۰۵ کیلوگرم شیشه با عملیات مشترک اطلاعاتی پلیس و سپاه شهرستان ماکو، خبر داد.
انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر با کشف ۱۰۵ کیلو شیشه

سردار رحیم جهانبخش در تشریح این خبر اظهار داشت: پیرو خبر واصله مردمی در خصوص حمل و جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط باند حرفه‌ای و قصد ورود آن به استان، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی ماموران انتظامی و سپاه شهرستان "ماکو" قرار گرفت.

وی افزود: ضمن هماهنگی‌های قضائی، مأموران به محل‌های مورد نظر در محور‌های مواصلاتی اعزام و با کنترل نامحسوس تردد خودرو‌های عبوری، سرانجام یک دستگاه تریلی را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: طی بازرسی صورت گرفته از تریلی توقیف شده، ۱۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و در این خصوص ۳ نفر متهم دستگیر و ۳ دستگاه خودرو (تریلی، پراید و پژو پارس) توقیف، که برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش در پاپان با تاکید بر تداوم طرح‌های مقابله‌ای پلیس با قاچاقچیان، مواد فروشان و معتادان متجاهر؛ از همراهی مردم فهیم استان که طی تماس با سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ در خصوص شناسایی مخلان نظم و امنیت پلیس را یاری می‌دهند، تقدیر و تشکر کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید