12:57|یکشنبه, اردیبهشت 09 ,1403
تاریخ انتشار: 10 بهمن 1402 - 22:56
کد خبر: 18689

صدور دستور جلب ۲۱ محکوم پرونده فساد در شهرداری ارومیه

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور دستور جلب ۲۱ محکوم پرونده فساد در شهرداری ارومیه خبر داد.
صدور دستور جلب ۲۱ محکوم پرونده فساد در شهرداری ارومیه

صبح روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه سی و چهارمین جلسه شورای معاونین دادگستری آذربایجان غربی با ریاست دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در این جلسه با تبریک ایام ا... دهه مبارکه فجر بیان داشت: ایثارگری‌ها و خون شهدای انقلاب باعث حرکت نهضت مردمی و پیروزی انقلاب اسلامی شد و امروز استقلال و اقتدار کشور حاصل تلاش‌های این ایثارگری هاست و هر کسی در حوزه کاری خود می‌بایست پاسدار آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب باشد.

عتباتی افزود: دستگاه قضایی تکلیف سنگینی در پاسداری از آرمان‌های انقلاب دارد و همواره با استفاده از ظرفیت‌های قانونی خود در صیانت از دستاورد‌ها و اجرای عدالت و احقاق حق تلاش می‌کند و در این خصوص با هیچ کسی مماشات ندارد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به صدور دستور جلب متهمان پرونده شهرداری ارومیه گفت: با قطعیت احکام مجازات پرونده فساد در شهرداری ارومیه، دستور جلب ۲۱ محکوم این پرونده صادر که ۹ نفر دستگیر و برای اجرای حکم روانه زندان شدند و دستگیری ۱۲ محکوم دیگر در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی قاطعانه، بی طرفانه و فارغ از هیاهوی رسانه‌ای تمام کننده می‌باشد گفت: دستگاه قضایی در تمامی پرونده‌ها خصوصاً پرونده‌های مهم امنیتی با قاطعیت و عادلانه و منصفانه ورد می‌کند چرا که مردم از دستگاه قضایی انتظار برقراری نظم و امنیت که اساس تمامی امور است را دارند.

مقام ارشد قضایی استان با اشاره به تلاش‌های مجموعه دادگستری در احقاق حق ادامه داد: تمامی همکاران دستگاه قضایی استان پای کار هستند و با انگیزه و کار جهادی و فداکارانه در راستای تحقق اهداف دستگاه تلاش می‌کنند و در این بین مجموعه شورای معاونین که اعضای ناظر حوزه‌های قضایی نیز می‌باشند وظیفه سنگینی دارند، لذا از آنها درخواست و تاکید می‌گردد با ارائه ارشادات لازم حوزه‌های قضایی را در تحقق اهداف برنامه عملیاتی تا پایان سال راهبری نمایند.

عتباتی در پایان به ایام مبارک پیش رو دهه فجر نیز اشاره و با اعلام اینکه دادگستری استان با همراهی ادارات و نهاد‌های تابعه برنامه‌ها و خدمات متنوعی در این ایام دارد از همکاران خواست تا همراه و همگام با مردم کشور در جشن باشکوه انقلاب شرکت داشته باشند.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه مطالبی را پیرامون دستور جلسه ارائه و پس از ارائه آمار عملکرد شعب از سوی زارع معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان اعضای حاضر نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را در مورد دستورات جلسه اعلام و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید