11:58|یکشنبه, اردیبهشت 09 ,1403
تاریخ انتشار: 26 دی 1402 - 07:29
کد خبر: 18662
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی:

دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر تبیین شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، اولویت مهم کمیته های مختلف ستاد برگزاری یوم الله دهه فجر باشد.
دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر تبیین شود

به گزارش باریش نیوز، رضا ایراهیمی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در دومین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر، افزود: برای نسل امروز و جوان، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه های مختلف تبیین شود.

وی اضافه کرد: دشمن تلاش گسترده ای در راستای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و دروغ پردازی در حوزه های مختلف داشته و سعی دارد سران رژیم سفاک پهلوی را تطهیر کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی مدرسه و دانشگاه را از جمله ظرفیت های تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرده و ادامه داد: اساتید دانشگاه و معلمان تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب را دستور کار خود قرار دهند.

ابراهیمی همچنین اظهار کرد: امروز مطالب مربوط به نظام و انقلاب در لا به لای درس های آموزشی مطرح و در دانشگاه به اشکال مختلف بیان شود.

وی در ادامه به برگزاری خودجوش جشن های دهه فجر توسط دانش آموزان اشاره کرده و گفت: دانش آموزان خود به برگزاری این جشن ها پرداخته و این امر در مدارس اجرایی شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: گرامیداشت ایام الله دهه فجر در مدارس و تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب به شکل شایسته و در طول این ایام برگزار شود.

ابراهیمی در پایان اضافه کرد: دشمنان مدارس و دانشگاه ها را هدف قرار داده‌اند و ما نیز باید این ظرفیت ها را به کار بگیریم و از آنها برای تبیین بهتر استفاده کنیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید