11:43|یکشنبه, اردیبهشت 09 ,1403
تاریخ انتشار: 10 دی 1402 - 11:49
کد خبر: 18630

کشف بیش از ۵ کیلو نقره قاچاق در گمرک بازرگان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان از کشف بیش از ۵ کیلوگرم نقره قاچاق به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در گمرک بازرگان، خبر داد.
کشف بیش از ۵ کیلو نقره قاچاق در گمرک بازرگان

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، سرهنگ "بابک فرشباف" در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه قاطع با قاچاق کالا و برخورد با سودجویان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی جامعه، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از قاچاق نقره و دارو مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی قرار دادند.
 

وی افزود: با تلاش ماموران گمنام پلیس امنیت اقتصادی استان نهایتا متهم شناسایی و وسایل همراه وی مورد بازدید قرار گرفت.
 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ادامه داد: در بازدید از وسایل متهم، ۵ کیلو و ۸۰۰ گرم نقره و ۵ هزار و ۲۰۰ قلم انواع دارو به صورت قاچاق کشف و ضبط شد که ارزش تقریبی آن برابر اعلام کارشناسان مربوطه؛ بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
 

سرهنگ فرشباف در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص ۱ نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، از شهروندان گرامی خواست که در افزایش امنیت اجتماعی بیش از پیش با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت هرگونه نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید