10:06|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 27 آذر 1402 - 09:58
کد خبر: 18601

دستگیری نامادری بی رحم در ارومیه

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی از دستگیری نامادری ارومیه‌ای که فرزند شوهرش را روانه بیمارستان کرده بود، خبرداد.
دستگیری نامادری بی رحم در ارومیه

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، حسین مجیدی اظهار کرد: دختر بچه چهار ساله ارومیه‌ای که بر اثر ضربات نامادری هوشیاری خود را از دست داده است، اکنون در بیمارستان  است و نامادری وی تفهیم اتهام و روانه زندان شده است.

وی از اعزام معاون دادستان، بازپرس ویژه قتل به بیمارستان کودکان شهید مطهری ارومیه برای  عیادت دختر بچه چهار ساله خبر داد و افزود: این کودک پنجشنبه شب بر اثر ضربات نامادری هوشیاری خود را از دست داده و روز جمعه نیز دادستانی از آن باخبر شد.

وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه ناگوار و اطلاع دادستانی مرکز استان بلافاصله دستور دستگیری این نامادری سنگدل صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان غربی از بازداشت متهمه به اتهام ضرب و جرح عمدی و شروع به قتل خبر داد و افزود: اکنون متهم روانه بند نسوان زندان مرکزی ارومیه شده است.

مجیدی با توصیه به شهروندان در خصوص بالابردن مهارت‌های زندگی یادآورشد: با فرهنگ سازی متناسب در زندگی خود از فروپاشی خانواده‌ها ممانعت کنید تا شاهد پیامدهای این‌چنینی ناشی از طلاق و ضرب و جرح عمدی توسط نامادری یا ناپدری نباشیم.

ضرب و جرح کودک چهار ساله ارومیه‌ای به دست نامادری در فضای مجازی باعث ناراحتی شهروندان شد و قشرهای مختلف مردم از مدعی‌العموم خواستار پیگیری موضوع شدند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید