18:30|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 20 آذر 1402 - 13:49
کد خبر: 18591

آذربایجان غربی یکی از امن‌ترین استانهای کشور است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:آذربایجان غربی یکی از امن‌ترین استانهای کشور است که این امنیت ناشی از دفاع جانانه جانبازان و رزمندگان و اثر خون شهدا است.
آذربایجان غربی یکی از امن‌ترین استانهای کشور است

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان در یادواره ۷۹۸ شهید انتظامی و مرزبانی آذربایجان‌غربی که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی امام علی ارومیه برگزار شد، با اشاره به اهمیت دشمن شناسی تاکید کرد و گفت: همیشه تا زمانی که دین وجود دارد، دشمن نیز وجود دارد و شهدا همواره ما را به حضور دشمن هوشیار می‌کنند. 
 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: وحدت بین شیعه و سنی، ترک و کرد و فارس باعث شد امروز آذربایجان غربی یکی از امن‌ترین استانهای کشور است که این امنیت ناشی از دفاع جانانه جانبازان و رزمندگان و اثر خون شهدا است. 
 

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی و کردستان، یادآور شهادتها، رشادتها، ایثار و شهامت‌های پیوسته است، افزود: آذربایجان غربی دیار سرافرازی‌ها و سربلندی‌ها است. این منطقه، دیار شهیدان، باکری ها، امینی ها، دیار شهدای انتظامی، بسیجی، سپاهی و جهاد است. 
 

سردار رادان ادامه داد: منطقه آذربایجان غربی ویژگی‌های خاصی دارد و در این منطقه، شیعه، سنی، کرد و ترک در کنار هم برای جمهوری اسلامی، برای نظام و دین و، ولی امر تا آخرین نفس ایستادگی کردند و کوه‌های سر به فلک کشیده این منطقه و سرما و طبیعت خشن آن در برابر عزم و اراده رزمندگان اسلام سر تعظیم فرود آوردند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید