13:59|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 16 آذر 1402 - 09:57
کد خبر: 18582

دستگیری سارقان کابل و تجهیزات مخابراتی در ارومیه با ۲۶ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‌ای کابل و تجهیزات مخابرات با اعتراف به ۲۶ فقره سرقت در ارومیه، خبر داد.
دستگیری سارقان کابل و تجهیزات مخابراتی در ارومیه با ۲۶ فقره سرقت

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، سرهنگ صادق شکری  در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابرات در سطح "ارومیه"، پی گیری موضوع با افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات میدانی و با اشراف اطلاعاتی به سرنخ‌های مهمی دست پیدا کرده و یکی از متهمان را که از سارقان سابقه دار  بود را شناسایی کردند.
 

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان تصریح کرد: در ادامه رد زنی‌های پلیس، مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد.
 

وی گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۶ فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابرات در سطح ارومیه با همکاری یک نفر دیگر،  اعتراف کرد.
 

سرهنگ شکری در پایان از تعامل و همکاری مردم با پلیس تشکر کرد و اظهار داشت: موفقیت پلیس در پیشگیری از جرائم، نتیجه تعامل و همکاری مردم و سازمان‌ها با پلیس است، ضمن این که شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس‌های پلیسی شهروندان است و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید