08:01|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 15 آذر 1402 - 09:10
کد خبر: 18578
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

کاهش موارد افت فشار و قطعی آب در آذربایجان‌غربی 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: در سال جاری با کمترین موارد افت فشار و قطعی آب نسبت به سال‌های گذشته در سطح استان مواجه بوده‌ایم.  
کاهش موارد افت فشار و قطعی آب در آذربایجان‌غربی 

محمد اشرفی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، به نقش مهم رسانه‌ها در آگاهی مردم اشاره و اظهار کرد: رسانه‌ها نقش بسیار مهم و بسزایی در افزایش آگاهی مردم در حوزه های گوناگون دارند.
 
وی افزود: لازم است از ظرفیت‌های بی‌بدیل رسانه‌های محلی در راستای اطلاع رسانی شفاف، پیشبرد اهداف توسعه‌ای و همچنین رفع مشکلات مردم استفاده شود. 
 
وی در ادامه به اهداف شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در راستای خدمات رسانی به مشترکین آب اشاره و عنوان کرد: این مجموعه با تمام توان در حال خدمات رسانی است و خوشبختانه در سال جاری اقدامات فنی و جهادی فراوانی در حوزه آب و فاضلاب در سطح استان به صورت علمی انجام شده است.
 
اشرفی گفت: در سال جاری خوشبختانه با کمترین مورد افت فشار و قطعی آب به نسبت سال‌های گذشته مواجه بوده‌ایم و در این مدت، اغلب مشکلات حوزه آب در مناطق کم برخوردار رفع شده است.  
 
وی افزود: در حال حاضر از هزارو 950 کیلومتر شبکه آبرسانی در ارومیه، 500 کیلومتر آن فرسوده است و این شبکه های آبرسانی عمر بیش از 50 سال دارند و اکثر این شبکه های فرسوده در بافت قدیمی شهر می‌باشد.
 
وی اذعان کرد: ترمیم و بازساری شبکه‌های فرسوده آبرسانی در سطح شهر ارومیه بسیار سخت و هزینه‌بر است و در اغلب موارد ترمیم این شبکه‌ها جواب‌گو نیست و باید انشعاب جدیدی ایجاد و متصل شود.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در ادامه تصریح کرد: مشترکانی که در مصرف آب صرفه جویی نمایند و الگوی مصرف را رعایت کنند شامل کاهش نرخ پرداخت فیش آب خواهند بود.
 
وی با تاکید بر صرفه جویی و فرهنگ سازی در حوزه مصرف آب، افزود: از مشترکان محترم آب درخواست داریم که در تمامی فصول سال، خود را در برابر مصرف بهینه آب مسئول بدانند و در مصرف آن صرفه‌جویی نمایند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید