08:09|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 08 آذر 1402 - 08:47
کد خبر: 18553

ساماندهی عرضه گاز مایع با عرضه دو نرخی در آذربایجان‌غربی

با هدف ساماندهی عرضه گاز ال –پی –جی و مدیریت یارانه ، گاز مایع به مصرف کنندگان غیرمجاز با نرخ شناور عرضه می شود.
ساماندهی عرضه گاز مایع با عرضه دو نرخی در آذربایجان‌غربی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه دراین خصوص گفت: بنابر مصوبه هیأت وزیران ، از اول آذرماه نرخ دو فرآورده نفتی گاز مایع و نفت سفید مازاد بر سهمیه متقاضیان، معادل قیمت تحویل روی کشتی ( فوب) خلیج فارس، عرضه می شود.

مجرد با بیان اینکه مصرف کنندگان گازمایع سه گروه هستند افزود: گروه اول خانوارهایی هستند که از نعمت گاز بهره مند نیستند و تفاتی در در عرضه گاز سهمیه این قشر نخواهیم داشت براساس اطلاعاتشان در سامانه قبلا سهمیه 4کپسولدرماه داشتند اما 6کیلو هم اضافه شده و 50 کیلو در ماه در کارت اعتباریشان شارژ می شود.

وی افزود : گروه دوم واحدهای صنفی-صنعتی هستند که دستگاه متولی و پروانه کسب دارند و براساس سهمیه ماههای گذشته و بدون تغییر نرخ ،سهمیه خود را دریافت خواهند کرد.

مجرد در بخش دیگری از سخنانش گفت: گروه سوم مصرف کنندگان فاقد پروانه کسب ومصرف کننده غیر مجاز هستند که البته نیازی هم به ثبت نامشان در سامانه نیست و باید براساس نرخ شناور فوب خلیج فارس گاز ال-پی –جی راخریداری کنند.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در پایان گفت: این اقدام با هدف ساماندهی عرضه گاز ال –پی –جی است تا یارانه به دست مصرف کننده واقعی برسد .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید