01:26|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 01 آذر 1402 - 09:02
کد خبر: 18534
در 24 ساعت گذشته:

برف روبی نزدیک به ۷۰ کیلومتر از محور های مواصلاتی استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ازبرف روبی نزدیک به ۷۰ کیلومتر از محور های مواصلاتی استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. 
برف روبی نزدیک به ۷۰ کیلومتر از محور های مواصلاتی استان

 به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: در شبانه روز گذشته حجم عملیات برفروبی در محورهای ارتباطی استان به  ۷۰  کیلومتر رسید. 

دست نشان خاطر نشان کرد: : با توجه به بارش برف و باران  طی ۲۴ ساعت گذشته در ۱۰ محور مواصلاتی استان، ۱۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با مصرف بیش از ۷۰ تن شن و ماسه مانع از انسداد راههای درگیر در بارش شدند. 
 
وی با اشاره به بارش برف و باران در  محور های شاهیندژ - تکاب، سردشت_ پیرانشهر، مهاباد، سردشت، مهاباد- بوکان، خوی، چایپاره، پیرانشهر - تمرچین، ارومیه - سرو، ارومیه- سلماس، خوی - سلماس و ارومیه - تبریز گفت: با تلاش بیش از ۲۰ نفر از راهداران استان آذربایجان غربی هیچ محوری در سطح استان در مدت زمان بارش مسدود نشد و تردد در کلیه محور ها روان بود. 
 
دست نشان تاکید کرد: در زمان بارش ها هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت، از ایمنی وسیله نقلیه و داشتن زنجیر چرخ اطمینان و پیش از سفر نیز برای اطلاع از وضعیت ترافیک و جوی محورها با شماره ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید