01:29|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 30 آبان 1402 - 08:36
کد خبر: 18528
فرمانده قرارگاه حمزه:

ملت مظلوم فلسطین پیروز نهایی است

فرمانده قرارگاه حمزه گفت: آینده از آن فلسطین و فلسطینیان بوده و مردم مظلوم فلسطین پیروز نهایی هستند.
ملت مظلوم فلسطین پیروز نهایی است

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، فرمانده قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه در مراسم انس و مودت وابستگان سپاه میاندوآب گفت: عظمت کار جبهه مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و طوفان الاقصی فراموش شدنی نیست و با هیچ کاری نمی‌توان آن را از یاد‌ها محو کرد.

سردار سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پورجمشیدیان افزود: عظمت کار جبهه مقاومت فلسطین در زیر آوار‌های ظالمانه‌ای که صهیونیست‌ها ایجاد کرده اند، پنهان نمی‌شود و تصاویر این ایستادگی و مقاومت ماندگار خواهد شد.

وی با تجلیل از رشادت‌های رزمندگان اسلام و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و خانواده‌های آنان اضافه کرد: امروز هم مقاومت مردم فلسطین ناشی از اعتقاد به یک بینش توحیدی و معنوی بوده و بر اساس این بینش ایستادن در برابر ظلم ادامه یافته است.

 این فرمانده ارشد در شمالغرب کشور با اشاره به عملیات طوفان الاقصی توسط جبهه مقاومت فلسطین، گفت: جبهه مقاومت فلسطین در حالی که حتی ارتش‌های کشو‌های عربی نیز نتوانسته بودند در مقابل صهیونیست‌ها ۶ روز دوام بیاورند، کاری عظیم انجام داد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا (ع) با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی، به فرموده رهبر معظم انقلاب یک شکست غیرقابل ترمیم برای صهیونیست‌ها بود، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی از افتخارات جهان اسلام است که صهیونیست‌ها را مستاصل کرد.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه عظمت کار فلسطینیان هر روز بیش از روز‌های قبل عیان می‌شود و در تاریخ ماندگار شد، اضافه کرد: آینده از آن فلسطین و فلسطینیان بوده و مردم مظلوم فلسطین پیروز نهایی هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا (ع) با تجلیل از رشادت‌های رزمندگان اسلام و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و خانواده‌های آنان گفت: در این مقطع زمانی، بیش از همه تاریخ انقلاب اسلامی به حضور رزمندگان و پیشکسوتان ایثار و شهادت نیاز است.

سردار پور جمشیدیان اظهار کرد: پیشکسوتان عرصه و جهاد شهادت روزگاری در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و مبارزه با ضدانقلاب در صف مقدم دفاع از انقلاب بودند و تمام داشته‌های خود را برای این انقلاب به میدان آوردند.

وی با بیان اینکه شهید باکری، قهرمان بزرگ و نام‌آور و مظهر افتخار، اقتدار، عزت و سربلندی خطه آذربایجان در دوران دفاع مقدس است، اضافه کرد: این شهید والامقام نمونه و نظیر ندارد و این افتخار بزرگی برای مردم میاندوآب بوده که شهید باکری از این سرزمین است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) به امنیت پایدار در کشور اشاره کرد و با بیان اینکه امنیت از نیاز‌هایی است که بدون آن امکان برآورده شدن سایر نیاز‌ها نیست افزود: خداوند امنیت را نعمتی الهی می‌داند و ما نیز امروز به برکت رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام شاهد امنیت پایدار هستیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید