03:40|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 28 آبان 1402 - 11:18
کد خبر: 18520

تایید صلاحیت ۲۰۵ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در ارومیه

فرماندار ارومیه گفت: صلاحیت ۲۰۵ نفر از ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیئت اجرایی تایید شد.
تایید صلاحیت ۲۰۵ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در ارومیه

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، فرماندار ارومیه در جلسه شورای اداری ارومیه از اخذ صلاحیت ۲۰۵ نفر از ثبت نام کنندگان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیئت اجرایی خبر داد و افزود: همه مسئولان باید با ارائه خدمات مناسب برای مردم زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فراهم کنند.

غلامحسین عماری افزود: در طول مدت نام نویسی از داوطلبان ۲۸۴ نفر از حوزه انتخابیه ارومیه برای نمایندگی مجلس ثبت نام کرده بودند.

تحقق بیش از ۷۶ درصدی تعهد اشتغال در ارومیه

وی از تحقق ۷۶ درصدی تعهد اشتغال در ارومیه خبر داد و  گفت: از مجموع ۹ هزار و ۹۵۲ تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در سال جاری تاکنون ۷ هزار و ۷۳۹ شغل معادل ۷۶ درصد در سامانه رصد ثبت شده است.

سرهنگ عیوضلو فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارومیه هم در این جلسه با تشریح برنامه‌های هفته بسیج گفت: در این هفته یک هزار و ۱۰۰ ویژه برنامه با ۲۲ عنوان درسطح شهرستان اجرا خواهد شد.

در این جلسه دو نفر از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در زمینه تکریم ارباب رجوع و نیز حل مشکل توزیع مرغ و کاهش تلفات جاده‌ای راه‌های مواصلاتی ارومیه مطالبی بیان کردند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید