05:56|جمعه, اردیبهشت 14 ,1403
تاریخ انتشار: 18 آبان 1402 - 12:07
کد خبر: 18501

حضور رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در شورای اداری آذربایجان غربی

جلسه شورای اداری آذربایجان غربی با حضور رئیس شورای اطلاع رسانی دولت برگزار شد.
حضور رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در شورای اداری آذربایجان غربی

به گزارش سرویس باریش نیوز، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در جلسه شورای اداری با اشاره به این که عملکرد مدیران دستگاههای اجرایی الگو و اسوه برای سایر کارمندان دولت محسوب می شود گفت: یکی از مصادیق بسیار مهم در این زمینه شرکت در نماز های جماعت ادارات است که باید اهتمام لازم را در این زمینه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین از تلاش شبانه روزی دولت در استان برای ارتقا شاخص های استانی قدردانی کرد.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به این که صدا و سیما در بخش های مختلف با یک رویکرد تعاملی خدمات و دستاوردهای نطام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار را پوشش و انعکاس می دهد گفت: رسانه های مختلف نیز در کنار رسانه ملی در جهت تنویر افکار عمومی و مقابله با هجمه امپراطپری رسانه ای غرب برای نا امید کردن مردم وظایف خطیر خود را انجام داده اند.

محمدصادق معتمدیان با بیان این که سیاست مهم دولت در تکمیل طرح های نیمه تمام در آذربایحان غربی نیز اجرا شد افزود: تابه حال بیش از سه هزار پروژه با ۲۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در سطح استان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به این که آذربایجان غربی از لحاظ کاهش نرخ بیکاری رتبه ۳۱ را در سطح کشور داشته که امروز رتبه هفتم کشور را کسب کرده است خاطرنشان کرد: در این راستا ۵۷ هزار شغل جدید در سال گذشته در استان ایجاد شده است.

استاندار آذربایجان غربی گفت: اتمام عملیات اجرایی دو بیمارستان بزرگ تا پایان سال در استان، گازرسانی به بیش از ۴۱۹ روستا در دوسال گذشته و رساندن ضریب گازرسانی در روستاهای استان به بیش از ۸۰ درصد، احیای بیش از ۲۴۸ واحد تولیدی راکد در استان با راه اندازی طرح یکشنبه های حمایت از تولید از دیگر اقدامات انجام یافته در این زمینه است.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی نیز در این جلسه هویت محوری و عدالت گستری اولویت مهم رسانه ملی در حال حاضر است گفت: توجه به موضوعاتی از جمله خانواده، پیگیری مطالبات مردمی، جوان باوری، نخبه پروری، توجه به ظرفیت های مهم روستا و سبک زندگی نشان دهنده تغییر رویکرد و اولویت های رسانه ملی در شبکه های مختلف است.

آقای حجازی فر ایجاد خبرهای جریان ساز و پیگیری گزارش های سند محور در بخش های مختلف را از دیگر اولویت های مهم رسانه ای استان دانست و تصریح کرد: به تصویر کشیدن زنده اجرای طرح های در حال اجرا در نقاط مختلف استان از دیگر اقدامات در این زمینه است.

آقای نوروزی دبیر شورای اطلاع رسانی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، آقای ذوالفقاری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی،آقای رزازی مشاور رسانه ای استاندار از جمله سخنرانان شورای اداری امروز بودند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید