17:25|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 17 آبان 1402 - 12:08
کد خبر: 18497
اداره کل آموزش و پرورش استان با اختلاف میلیمتری دوم شد؛

رتبه برتر و قابل قبول سیستم تعلیم و تربیت استان در جشنواره شهید رجایی

هرچند سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فقط نام 5دستگاه را که در ارزیابی سالانه شاخص های عمومی و اختصاصی رتبه برتر را کسب کرده اعلام کرده است و از سایر رتبه ها خبری نیست اما اداره کل آموزش و پرورش در بین دستگاه های اجرایی در گروه فرهنگی، علمی و آموزشی پس از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با اختلاف ناچیز و میلیمتری رتبه دوم را کسب کرده است.
رتبه برتر و قابل قبول سیستم تعلیم و تربیت استان در جشنواره شهید رجایی

به گزارش سرویس باریش نیوز، این رتبه درحالی بدست آمده است که در ارزیابی شاخص های اختصاصی که جزو شاخص های ویژه است اداره کل آموزش و پرورش با تحقق 94 درصدی شاخص ها و کسب 936 امتیاز از 1000امتیاز ممکن آمار جالبی از خود بجای گذاشته است. این درحالی است که میانگین امتیاز شاخص اختصاصی بین دستگاه های استان عدد امتیازی 846 را نشان می دهد و امتیاز اداره کل 90امتیاز از میانگین استانی بالاتر است.

در شاخص های عمومی نیز اداره کل آموزش و پرورش 142 امتیاز از میانگین دستگاه های اجرایی بالاتر است و با احتساب میانگین 1489 امتیازی تمامی دستگاه های اجرایی استان، اداره کل آموزش و پرورش با مجموع امتیاز 1722 در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی 233امتیاز از میانگین دستگاه های اجرایی استان بالاتر است که رقم قابل توجهی است.

عملکرد اداره کل آموزش و پرورش در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی قابل قبول و قابل تحسین است و اگر این روند ادامه پیدا کند قطعا تغییرات محسوسی در سیستم تعلیم و تربیت شاهد خواهیم بود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید