21:59|پنجشنبه, اردیبهشت 13 ,1403
تاریخ انتشار: 17 آبان 1402 - 11:31
کد خبر: 18496

شکست صهیونیست‌ها از رزمندگان حماس تاریخی و جبران‌ناپذیر است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: رزمندگان فلسطینی با عزت و اقتدار، در مقابل ایادی استکبار ایستادگی کرده و شکست غیرقابل ترمیم و جبران‌ناپذیری به صهیونیست‌ها تحمیل کردند.
شکست صهیونیست‌ها از رزمندگان حماس تاریخی و جبران‌ناپذیر است

سردار محمدحسین رجبی روز سه‌شنبه در محفل انس و الفت وابستگان سپاه خوی افزود: غرب با تابلوی حقوق بشر در حال ارتکاب فجیع‌ترین جنایات بشری در غزه است که این جنایت‌ها در دنیا وجهه آنان را به خوبی نمایان کرده‌است.

وی اضافه کرد: سیاست های دوگانه سردمداران جامعه جهانی تمام‌معادلات را از بین برده است و این مردم بیدار هستند که حق از باطل را تمیز می دهند.

وی اظهار کرد: دفاع استکبار جهانی از جنایات وحشیانه رژیم کودک کش همان دوگانگی برخورد با مسائل بین‌المللی است که باعث شده سردمداران دموکراسی غرب دیگر اعتباری نزد افکار عمومی نداشته باشند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: این حجم از جنایت در طول تاریخ بشر بی سابقه است و کسانی که حرف از دموکراسی می زنند، حامی این جنایات هستند.

سردار رجبی گفت: آنها نه تنها بر جنایات خود می خواهند سرپوش بگذارند بلکه با سانسور رسانه ها نیز می خواهند جنایات وحشیانه خود را توجیه کنند.

وی افزود: حقیقت برای همه ما مشخص شده است و همه دنیا می‌دانند که حق و باطل کیست‌ چرا که صهیونیست‌ها مبنای جنایات خود را بر اساس اعتقادات پوچ و باطل خود انجام می دهند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امروز حماس نشان داد ارتش اسرائیل برخلاف تبلیغات رسانه ای خود بسیار ضعیف و پوشالی است، اضافه کرد: رزمندگان فلسطینی اوج عظمت اسلام را نشان دادند و رژیم پوچ صهیونیستی را به نقطه ای کشاندند که رو به نابودی می رود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید