11:28|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 27 مهر 1402 - 09:53
کد خبر: 18469

پیام نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پی حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پیامی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ملت مظلوم و بی دفاع غزه خصوصاً بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد.
پیام نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پی حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ

 

حوادث هولناک اخیر در غزۀ مظلوم که به دست رژیم سفاک و غاصب اسرائیل انجام پذیرفت، استمرار بیش از هفتاد سال ستم و ظلم آشکار بر فلسطین و پارۀ تن امت اسلامی بود، ولی جنایت بی‌شرمانۀ دیشب در حملۀ ددمنشانه به بیمارستان غزه که در نتیجۀ آن صدها کودک و زن و مرد مظلوم و بیمار و بی‌پناه و بی‌دفاع، به شهادت رسیدند، را باید اعلام مرگ انسانیت و وجدان اخلاقی به شمار آورد.

 

بدون شک این جنایت این بار از چشم مردم جهان پوشیده نخواهد بود و اگر افکار عمومی جهان در این ظلم و جنایات سکوت کند باید منتظر سیلی دردآور و خشم و غضب الهی باشد. چنانچه خود در قرآن کریم فرموده است:

إنّا من الجرمین منتقمون (سجده:۲۲)

و

فاصبر إنّ وعداللّه حق (غافر:۷۷، روم:۶۰)

 

 

امروز سکوت در برابر این جنایت جایز نیست و اعلام انزجار و دفاع لازم و ضروری می باشد.

در پایان ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت، جنایت کشتار مردم بی‌گناه غزه، خصوصاً بیمارستان المعمدانی را محکوم نموده و  از ملت های اسلامی و مردم عزیز ایران می‌خواهم از هیچ کمکی نسبت به این مردم مظلوم کوتاهی نکنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید