21:56|یکشنبه, اردیبهشت 16 ,1403
تاریخ انتشار: 04 شهریور 1402 - 10:41
کد خبر: 18393

نرخ بلیت اتوبوس از ارومیه تا مرزهای ۶ گانه اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: لیست نرخ بلیت ناوگان جاده‌ای بین شهری (اتوبوس) از ارومیه به مقصد پایانه‌های مرزی ۶ گانه ویژه تردد زائران اربعین سال ۱۴۰۲ اعلام شد.
نرخ بلیت اتوبوس از ارومیه تا مرزهای ۶ گانه اربعین

پیمان آرامون با اشاره به لزوم اعمال نرخ‌ها برای تردد زائران اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: قیمت اتوبوس از ارومیه تا مرز مهران در ایلام با سه نرخ ۷۲۰ هزار تومان در اتوبوس ۲۵ نفره، ۶۰۰ هزار تومان در اتوبوس ۳۰ نفره و ۴۲۹ هزار تومان در اتوبوس ۴۲ نفره متغیر است.

 

وی در خصوص قیمت اتوبوس برای انتقال زائران از ارومیه تا مرز چذابه در استان خوزستان نیز افزود: سه قیمت تصویبی به ترتیب ۹۸۸ هزار تومان، ۸۲۴ هزار تومان و ۵۸۹ هزار تومان برای هر نفر است.
 

به گفته وی، این نرخ تا مرز شلمچه در استان خوزستان نیز با قیمت‌های یک میلیون و ۷۰ هزار تومان، ۸۹۲ هزار تومان و ۶۳۷ هزار تومان به تصویب رسیده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به تردد زائران از مرز خسروی در استان کرمانشاه نیز گفت: از مبدا ارومیه تا مرز خسروی نیز مقرر شده اتوبوس‌ها با نرخ به ترتیب ۵۵۰ هزار تومان، ۴۵۹ هزار تومان و ۵۴۲ هزار تومان زائران اربعین را تا مقصد برسانند.
 

آرامون همچنین نرخ حمل و نقل از طریق اتوبوس تا مرز باشماق استان کردستان را نیز اعلام کرد و ادامه داد: قیمت‌ها به ترتیب ۳۴۵ هزار تومان، ۲۸۸ هزار تومان و ۲۰۶ هزار تومان از مبدا ارومیه تا مرز باشماق است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید