18:20|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 24 مرداد 1402 - 11:25
کد خبر: 18382

کشف فساد گسترده در حوزه آرد سهمیه‌ای آذربایجان غربی/ ۳۱ نفر دستگیر شدند

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به انجام بیش از ۶ ماه کار قضایی، تحقیقی و نظارتی در استان برای کشف سوءجریانات در مقوله آرد و نان گفت: حاصل آن کشف فساد گسترده در حوزه آرد سهمیه ای بود.
کشف فساد گسترده در حوزه آرد سهمیه‌ای آذربایجان غربی/ ۳۱ نفر دستگیر شدند

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی در این خصوص اظهار کرد: ۳۱ نفر در زمینه فروش آرد سهمیه ای در بازار آزاد دستگیر شدند که چهار نفر از آنان مسوولان کارخانه آرد، ۲۲ نفر از نانوایان و باقیمانده دلالان و واسطه های ارتکاب این بزه هستند.
 

وی افزود: در این پرونده بیش از یک‌هزار تن آرد سهمیه ای به ارزش ۱۹۰ میلیارد ریال توسط این افراد و با همکاری یکدیگر در بازار آزاد فروخته شده است.
 

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی اضافه کرد: این افراد با ارتکاب چنین اعمال و جرائمی موجب اختلال در تهیه و توزیع آرد و نان مردم شده، مردم را به مضیقه و سختی انداخته و بازار آرد و نان را تحت تاثیر قرار می دهند و به نوعی موجب بروز نارضایتی در سطح جامعه می شوند که از دید دستگاه قضایی پنهان نمانده و برخوردهای قاطع قانونی و قضایی با این افراد معمول خواهد شد.
 

عتباتی اظهار کرد: امنیت مردم در همه ابعاد امنیت جانی، مالی، روانی، اقتصادی و معیشتی مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و اجازه تعرض به امنیت مردم را به احدی نخواهد داد و با تمام توان در تامین و تداوم امنیت مردم استوار ایستاده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید