21:43|شنبه, اردیبهشت 15 ,1403
تاریخ انتشار: 28 تیر 1402 - 10:39
کد خبر: 18372

حذف ۱۰ نقطه پرحادثه درمحور‌های مواصلاتی آذربایجان‌غربی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از در دست اقدام بودن حذف ۱۰نقطه پرحادثه درمحور‌های مواصلاتی و ارتباطی طی سال جاری خبر داد.
حذف ۱۰ نقطه پرحادثه درمحور‌های مواصلاتی آذربایجان‌غربی

 پیمان آرامون افزود: نقاط حادثه‌خیز کشور از دو طریق بازرسی‌های سالانه همکاران راهداری از جاده‌های کشور و بر اساس دستورالعمل‌های ایمنی راه‌ها احصاء و برای ایمن‌سازی آن‌ها پروژه تعریف می‌شود که در همین راستا ۲۴ نقطه در استان آذربایجان غربی شناسائی و به راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ابلاغ شده است که ۱۳ نقطه در سطح استان به صورت کامل رفع شده و پروژه ایمن سازی اتمام یافته است.

 

او خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه پروژه‌های ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز تنوع زیادی دارد و از اجرای حفاظ بتنی گرفته تا اصلاح شیب شیروانی را در برمی‌گیرد، و با توجه به شناسائی نقاط جدید حادثه خیز در سطح استان و همچنین پروژه‌های ابلاغ شده به راهداری ۱۰ پروژه دیگر نیز در دست اقدام است که در مراحل اولیه آشکار سازی کامل شده و سپس در مرحله حذف می‌باشد.
 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: اصلاح شانه‌های پیچ ماللر واقع در محور میاندوآب- بوکان، پل مهلذان واقع در محور خوی – ماکو با پیشرفت ۹۵ درصد و پروژه شیخ لر واقع در محور بوکان - مهاباد با پیشرفت فیزیکی ٩۵ درصد در مراحل انتهائی پروزه هستند و مابقی پروژه‌ها از پیشرفت فیزیکی بالای ۳۰ درصد برخوردار هستند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید