17:39|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1402 - 11:11
کد خبر: 18339

مادر ۳۶ ساله اهل میرآباد صاحب فرزند سه قلو شد

مادر باردار ۳۶ ساله اهل شهرستان میرآباد در چهارمین زایمانش در بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت صاحب فرزندان سه قلو شد.
مادر ۳۶ ساله اهل میرآباد صاحب فرزند سه قلو شد

متخصص زنان و زایمان بیمارستان امام خمینی «ره» سردشت اظهار کرد: خانم باردار ۳۶ ساله با سن بارداری ۳۰ هفته با سابقه سه بار زایمان طبیعی، توسط اورژانس ۱۱۵ میرآباد با علائم شروع درد زایمان و آبریزش به بخش بلوک زایمان این بیمارستان انتقال داده شد.
 

دکتر آمنه مولاییان اظهار کرد: بلافاصله اقدامات اولیه و ویزیت توسط متخصص زنان و زایمان انجام‌ شد ولی به علت شرایط پرخطر بیمار و نیاز به مرکز تخصصی اقدامات لازم جهت اعزام بیمار انجام و پذیرش از آنکال زنان بیمارستان کوثر ارومیه گرفته شد.

وی ادامه داد: جهت اعزام با بالگرد با ستاد هدایت و مرکز EOC استان هماهنگی شد که به علت شرایط نامساعد جوی و وزش باد امکان حضور بالگرد میسر نشد.

 

مولاییان اضافه کرد: بلافاصله کادر اعزام جهت انتقال بیمار فراخوانده و در کمترین زمان ممکن در بیمارستان حضور یافتند و در نهایت به علت علایم زایمان و احتمال زایمان زودرس پس از مشاوره از اساتید گروه زنان، از اعزام بیمار منصرف و بیمار به اتاق عمل جهت انجام سزارین انتقال داده شد.
 

این پزشک متخصص زنان و زایمان اضافه کرد: با همکاری کادر اتاق عمل سزارین با موفقیت انجام شد و سه قلوها که هر سه دختر بودند در شرایط پایدار متولد و شرایط مادر نیز پایدار و در بخش جراحی زنان بستری است./ایرنا

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید