10:44|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 15 فروردین 1402 - 10:33
کد خبر: 18303

بدحالی دانش‌آموزان در یکی از مدارس دخترانه محمدیار نقده/ همه دانش‌آموزان ترخیص شده‌اند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ظهر روز گذشته علائم شبه مسمومیت در یکی از دبیرستان‌های دخترانه محمدیار از توابع شهرستان نقده گزارش شد که بلافاصله همه آنان به بیمارستان منتقل و تخت درمان قرار گرفتند.
بدحالی دانش‌آموزان در یکی از مدارس دخترانه محمدیار نقده/ همه دانش‌آموزان ترخیص شده‌اند

علی مطهری، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: حوالی ظهر روز دوشنبه 14 فروردین در اولین روز فعالیت مدارس بعد از تعطیلات نوروزی، گزارشی از یکی از دبیرستان‌های محمدیار شهرستان نقده دریافت شد که تعدادی (حدود ۵۰ نفر) از دانش آموزان این مدرسه مقطع اول متوسطه دچار علائم شبه مسمومیت شده‌اند.
 

وی با بیان اینکه مدیران و اولیای مدرسه در این شرایط اقدام به با خبر کردن اورژانس کردند، اضافه کرد: بلافاصله مداخلات درمانی در این خصوص انجام شد و دانش آموزان به بیمارستانی در نقده منتقل شدند.
 

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: همه دانش آموزان پس از درمان های سرپایی و لازم از بیمارستان مرخص و به منازل خود بازگشتند و در حال حاضر، هیچ دانش‌آموزی بستری نیست.
 

مطهری اظهار کرد: بررسی‌های لازم در خصوص منشأ این علایم در حال انجام است ولی هنوز به نتیجه‌ا در این خصوص نرسیده‌ایم.
 

برخی منابع غیر رسمی در اخباری که در فضای مجازی منتشر شد، اعلام کردند دانش آموزان بعد از متوجه شدن بوی نامطبوعی مانند سوختن لاستیک دچار حالت تهوع و سر درد و شکم درد شدند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید