16:15|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 12 بهمن 1401 - 12:25
کد خبر: 18251

مردم نگران زمین لرزه بزرگ‌تر نباشند / همیچکس نمی‌تواند زلزله را پیش‌بینی کند

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نگرانی مردم در خصوص شایعه زلزله بزرگ‌تر گفت: مردم نگران زمین لرزه بزرگ‌تر نباشند و معلوم نیست این خبر کذب از طریق چه کسی در فضای مجازی شایعه پراکنی شده است هنوز تکنولوژی بشر پاسخگو پیش بینی زمین لرزه نیست بنابراین هیچکس نمی‌تواند زلزله را پیش بینی کند.
مردم نگران زمین لرزه بزرگ‌تر نباشند / همیچکس نمی‌تواند زلزله را پیش‌بینی کند

محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی سه‌شنبه شب پس از اتمام بازدید از مناطق زلزله زده خوی و فیرورق اظهار کرد: در تماس تلفنی رییس جمهور، اطلاعات لازم به ایشان از آخرین وضعیت مناطق زلزله زده داده شد و مقرر گردید تا برنامه‌ و طرح سازمان‌دهی تکمیلی را در جلسه هیات دولت تقدیم شود تا برای تصمیم گیری مورد بررسی قرار گیرد.
 

وی با تاکید بر صبوری مردم در خصوص خدمات رسانی پس از زلزله افزود: در روزهای آتی خدمات دولت در این منطقه بیشتر نیز می‌شود بنابراین با همکاری مردم علاوه بر امداد رسانی و خدمات رسانی، ظرفیت این منطقه را در خصوص شاخص‌های مقاوم سازی ارتقا می‌دهیم.
 

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به برپایی ۴۰ اردوگاه در این مناطق اضافه کرد: در حال حاضر ظرفیت برای ۷۰ هزار از هموطنان زلزله‌زده محیا شده است و از طریق جمعیت هلال احمر نیز ۱۵ هزار تخته چادر توزیع شده است.
 

معتمدیان با اشاره به نگرانی مردم در خصوص شایعه زلزله بزرگ‌تر یادآور شد: مردم نگران زمین لرزه بزرگ‌تر نباشند و معلوم نیست این خبر کذب از طریق چه کسی در فضای مجازی شایعه پراکنی شده است.

وی تاکید کرد: هنوز تکنولوژی بشر پاسخگو پیش بینی زمین لرزه نیست بنابراین هیچکس نمی‌تواند زلزله را پیش بینی کند.

 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید