21:14|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 01 بهمن 1401 - 12:38
کد خبر: 18236

تصادف مرگبار در محور ارومیه به مهاباد سه نفر را به گام مرگ کشاند

رییس پلیس راه فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: عصر روز گذشته یک فقره تصادف مرگبار در جاده ارومیه به مهاباد روی داد که در آن حادثه سه نفر جان باختند و سه نفر نیز مصدوم شد
تصادف مرگبار در محور ارومیه به مهاباد سه نفر را به گام مرگ کشاند

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، سرهنگ پناهی‌مقدم، رییس پلیس راه فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: عصر روز گذشته یک فقره تصادف مرگبار در جاده مهاباد به ارومیه حوالی ساعت ۱۷ دیروز میان سواری پژو ۴۰۵  و پژوپارس اتفاق افتاد. 

وی افزود: متاسفانه در این حادثه دردناک سه نفر از سرنشینان سواری پژو ۴۰۵ جان خود را از دست دادند و سه نفر از سرنشینان پژو پارس نیز مصدوم شده‌اند. 

رییس پلیس راه فرمانده انتظامی آذربایجان‌ غربی خصوص علت این حادثه گفت: کارشناسان پلیس‌راه علت اصلی این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه وسرعت زیاد راننده سواری پژو ۴۰۵ اعلام کردند. 

پناهی‌مقدم تاکید کرد: متاسفانه سالانه تعدادی زیادی از هموطنان ما به دلیل عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی جان خود را از دست می‌دهند که نیاز است رانندگان عزیز با عمل به توصیه‌های پلیس جان خود و دیگران را با خطر مواجه نکنند.  

وی افزود: پلیس با استفاده  از تمام ظرفیت‌ها و با تجهیزات در اختیار، از جمله استقرار دوربین های کنترل سرعت سیار در جاده ها توسط ماموران ، و دوربین های ثابت نصب شده ثبت تخلفات ،  به صورت آنلاین و شبانه روزی رفتار های ترافیکی رانندگان را کنترل و در صورت تخلف برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید