19:23|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 11 دی 1401 - 09:41
کد خبر: 18203
همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود:

اجرای دومین طرح کنترل مبدا و حین سفر ناوگان حمل و نقل عمومی در آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اجرای دومین مرحله طرح کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان حمل و نقل عمومی در این استان همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۱۰ دی لغایت ۱۶ دی در کلیه پایانه های عمومی مسافری و پایانه اختصاصی شرکت های حمل و نقل خبر داد.
اجرای دومین طرح کنترل مبدا و حین سفر ناوگان حمل و نقل عمومی در آذربایجان غربی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اجرای دومین مرحله طرح کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان حمل و نقل عمومی در این استان همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۱۰ دی لغایت ۱۶ دی در کلیه پایانه های عمومی مسافری و پایانه اختصاصی شرکت های حمل و نقل خبر داد. 

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار کرد : طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و هنگام سفر ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر در چارچوب نظارت بر اجرای تبصره یک و دو ماده ۶ ضوابط حمل و نقل مسافر و بند ۶ منشور حقوق مسافر در پایانه های عمومی و نیز اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل در تمام استان ها اجرا می‌شود. 

وی با بیان اینکه کنترل مبدا و حین سفر ناوگان حمل و نقل عمومی با توجه به اهمیت موضوع با هدف ارتقای ایمنی سفر به صورت کشوری انجام می پذیرد، ادامه داد : در این طرح ، انجام بازدیدها در دو سطح کنترل از مبداء پایانه مسافربری و کنترل در پاسگاههای پلیس راه با استفاده از ظرفیت حداکثری گشت راهداری و حمل و نقل، ادارات شهرستانی و همکاری پلیس راه استان و تشکل های صنفی شرکت ها در دستور کار قرار دارد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تصریح کرد : روان سازی و سرعت بخشی در ارائه خدمات متناسب با شأن مردم عزیز، کنترل در مقصد با استفاده از سامانه های "پلاک خوان" و "سپهتن"جهت تعیین زمان سفر ناوگان از مبدا تا مقصد و ثبت زمان تاخیرات بیش از حد مجاز را از جمله اهداف همیشگی متولیان و دست اندرکاران بخش حمل و نقل جاده ای مسافر استان است. 

آرامون گفت : استفاده از ظرفیت کلیه تشکل‌های صنفی استان، اطلاع رسانی مسیرهای ارتباطی به مسافران برای انعکاس شکایات و پاسخگویی فوری به شکایات و نظرات دریافتی مسافران از مهمترین موارد اجرای این طرح است. 

وی با بیان اینکه مسافران می‌توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان در مبدا و هنگام سفر مراتب را به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند، گفت: با تدوین و ابلاغ این دستورالعمل تاکید شده نظارت ها به طور مستمر و موثر استمرار پیدا خواهد کرد. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید