09:11|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 29 آذر 1401 - 11:19
کد خبر: 18186

نصب بالغ بر ۴هزار و ۱۰۰ عدد تابلو و علائم در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از نصب بالغ بر ۴۱۰۰ عدد تابلو و علائم در محورهای مواصلاتی استان طی ۸ ماه گذشته از سال جاری خبر داد.
نصب بالغ بر ۴هزار و ۱۰۰ عدد تابلو و علائم در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تابلوهای علائم و ایمنی در محورهای مواصلاتی راهنمای بزرگ کاربران جاده ای جهت تردد ایمن و نقش بزرگی درجلوگیری از سوانحات را برعهده دارند که بر این اساس از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه ۴۱۳۵ عدد انواع تابلو و علائم ایمنی در محورهای ارتباطی استان از جمله ۷۷۳ عدد در حوزه استحفاظی شهرستان پیرانشهر جهت تردد امن زائران اربعین حسینی علیه السلام ، ۵۸۴ عدد در محورهای حوزه استحفاظی منطقه آزاد ماکو به دلیل پر تردد و ترانزیتی بودن این مسیر نصب شد.
 

وی افزود: در همین مدت ۲۳۶۷ قطعه گاردریل هم در محورهای مواصلاتی استان نصب و نسبت به جمع آوری و یا تعمیر ۳۹۵۸ قطعه گاردریل دیگر نیز اقدام شد.
 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از ۲۸۴۷ کیلومتر تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه ها ، ۱۷۹۷ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم ، ۲۲۸۰ کیلومتر خط کشی ، تعمیر و نصب ۱۲۶۳ عدد چراغ های هشدار چشمک زن و تنقیه ۴۴۲ عدد پل به عنوان سایر اقدامات شاخص انجام شده برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان در طول ۸ ماه گذشته یاد کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید